Dešimtmečiai keičiasi, tačiau 1947 metais pristatyta radikali kolekcija iki šiol nepraranda žavesio ir subtiliai diktuoja šių dienų rūbų formas ir konstrukcijas: suspaustas juosmuo, išryškinti klubai, moteriškas siluetas, primenantis smėlio laikrodį.


Ir nors Dior haute couture relikvinė kolekcija dominuoja, parodoje taip pat nemažai dėmesio skiriama ir britų dizainerių darbams. Pasak projekto kuratorės Claire Wilcox, tuo siekiama parodyti kaip britai ir prancūzai kartu studijavo mados mokslą, keitėsi savo „know how”: vieni rūbams pritaikė prancūzų atrastas grakščias ir geidulingas drabužių formas, kurių taip trūko karo metais, kiti – studijavo britų siuvimo tradicijas, naudojo kokybiškus vietinius audinius.


Stikliniame gaubte eksponuojamas ir karališkasis garderobas – nepaprastai elegantiškos, auksu tviskančios suknelės, kurias pokario laikmečiu dėvėjo Jungtinės Karalystės karalienė Elžbieta ir jos sesuo princesė Margarita.


Tai pirmas kartas, kuomet Viktorijos ir Alberto muziejus atiduoda tokią didelę duoklę mados mokslui. Pačiai parodai buvo ruošiamasi bene tris metus, surinkti Pierre Cardin, Yves Saint Laurent darbai, gausybė archyvinės medžiagos, pasakojančios apie tuometinės meno kūriniui prilygstančios mados įtaką net ir šalies ekonomikai.


Ekspozicijoje pristatoma daugiau nei šimtas pokario aukštosios mados suknelių, garsių fotografų Cecil Beaton, Richard Avedon darbai, dokumentinė vaizdo bei garso medžiaga, o taip pat pokario laikmečiui būdingi tekstilės audiniai bei kita šiandien jau istorine tapusi medžiaga.


Parodos lankytojai laukiami iki kitų metų sausio 6 dienos. Darbo dienomis ekspoziciją galima pamatyti nuo 10 val. iki 17.45 val., o penktadienį - net iki 22 val. Bilietų kainos 5-9 svarai.