„Ką tik krepšininkės buvo siejamos su ypatingomis
anime
stiliaus mergaitėmis, turinčiomis antgamtinių galių ir krepšinio aikštelėje visada kovojančiomis iki pergalės. Ir štai jos tapo manekenėmis, spinduliuojančiomis moterišku žavesiu ir pasitikėjimu savimi“, - apie TEO krepšininkių debiutą kalbėjo Edita Čivilytė-Ragaišienė, VšĮ „TEO sportas“ rinkodaros vadovė.


Kolekcijos pristatyme sportininkės pasirodė apsirengusios kasdiene laisvalaikio apranga. Netikėtai jos dingo užkulisiuose ir grįžo persikūnijusios į elegantiškas moteris, drąsiai žengiančias miesto gatvėmis.


Krepšininkės pademonstravo, kaip galima suderinti veiklios moters ir žavingos nuotykių ieškotojos vaidmenis.

„Kurdami šią kolekciją likome ištikimi klasikai, bet stengėmės jai įpūsti šviežumo ir pavasarinio vėjo gaivos. Kolekcija skirta padėti atskleisti asmeninį moters žavesį ir įžiebti akyse ugneles, kurios moteriai suteikia ypatingo patrauklumo“, - tikino Aušra Vansevičienė, bendrovės „Rožė“ produkto vadybininkė.

„Rožės“ kolekcijoje dominavo pilka, gelsva, šokolado ir raudono vyno spalvos.

Šaltinis
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, tradicinėse žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją