“Spalvos šį sezoną yra ypatingai svarbios, visi dizaineriai savo kolekcijose naudoja gausybę spalvų,” - Reuters agentūrai teigė J.J. Valaya, vienas iš 53 dizainerių, dalyvaujančių kasmetiniame mados šou.

Šalia meilės, romantikos ir žavesio, kuriais pasižymėjo Indijos mados savaitė, prasidėjusi penktadienį, akivaizdu, kad jai numatyta svarbi misija, kurios esmė – dizainerių nuorodos artėjančiam šviesiam rudens – žiemos sezonui. Kobalto mėlynumo žoržeto sijonai su asimetriškomis siūlėmis, fuksijos rausvumo raukiniuotos palaidinės bei siuvinėtos džinsinės kelnės vyravo beveik visose kolekcijose.

“Aš manau, kad džinsiniams drabužiams rinka yra labai palanki, o iki šiol nei vienas Indijos dizaineris į tai nebuvo atkreipęs dėmesio,” teigė dizaineris Rocky S, kuris penktadienio vakarą pademonstravo savo balintų džinsų ir žvyneliais siuvinėtų džinsinių palaidinių kolekciją.

“Bendrai pažiūrėjus, tema yra primityvi. Daugelis modelių atrodo lyg neužbaigti… Tai kasdienai dėvėti skirtų drabužių kolekcija, kuri buvo kruopščiai kuriama, gausiai balinama ir valyta smėliasroviu,”- teigė jis apie kolekciją, kuri pirmą kartą buvo pristatyta Londono Selfridge kompanijoje.

Tūrio žaidimai

Indijos dizainerių sukurti drabužiai užima tik mažą dalį 670 milijardų rupijų vertoje Indijos drabužių rinkoje, teigia Indijos mados ir dizaino tarybos pirmininkas Vinod Kaul.

Norėdami užkariauti didesnę rinkos dalį Indijos dizaineriai pasineria į tūrio žaidimus ir dėmesio centrą nuo aukštosios mados perstumia link pret-a-porter arba kasdieninių drabužių linijas.

“Mados dizainas Indijoje prasidėjo aukštąja mada, tačiau apimtys, matomumas ir mažmeniniai pardavimai pasiekiami tik per pret-a-porter linijas, kurios Indijoje turi tik kelerių metų istoriją,” teigė Kaul. “Dabar šios linijos sparčiai plečiasi ir mes suvokiame, kad vidaus rinkoje turime galingą potencialą, kurį ketiname išnaudoti.”

Dizaineriai, populiarindami vietinius raštus ir motyvus bei pritaikydami juos vakarietiškiems sukirpimo modeliams, taip pat kuria ir sintezės knygą, kuri pirmiausia bus skirta tarptautiniams klientams.

“Būtų naivu, jeigu tikėtumėtės, kad galima išeiti į bet kokią tarptautinę rinką ir joje pardavinėti sarius,” teigė Valaya, kuris savo kolekciją apibūdino kaip etninės Indijos ir vakarietiškų tendencijų sintezę.

“Įtraukdami tai, ką turime čia ir sukurdami savitą stilių turėtume susilaukti nemažo tarptautinių klientų susidomėjimo.”

Nors Indijos mados industrija yra labai jauna, nagingi dizaineriai, tokie kaip Ritu Beri – laikoma Indijos Donatella Versace, kuri šiuo metu vadovauja prancūzų mados namams Scherrer, – jau mėgaujasi tarptautine sėkme.

Šaltinis
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, tradicinėse žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją