„Šiais laikais išpopuliarėjus internetui, kiekvienam iš mūsų atsirado galimybė išvysti naujausius modelius, sėdint pirmose žiūrovų gretose“,- sako 72 metų Italijos madų kūrėjas.

Armani modelių pasirodymas ant podiumo pranešė įspūdingą mados kampanijos pradžią. Juk šių mados namų drabužiais rengiasi net Holivudo žvaigždės Oskarų įteikimo metu.

Australijos aktorė Cate Blanchett, kuri nominuota kaip geriausia antrojo plano aktorė, privačiu lėktuvu atskrido iš Naujojo Orleano, tiesiai iš filmavosi su Brad‘u Pit‘u – specialiai į šį šou, po kurio dalyvavo iškilmingose vaišėse.

Mados naujienos buvo pristatytos ir Šiuolaikinio meno muziejuje, kur madų pristatymui specialiai buvo sumontuotas podiumas. Prigesusus šviesoms, ant podiumo pasirodė modeliai, apsirengę prabangiais rūbais, puoštais Svarovskio kristalais. Visa tai transliavo Microsoft korporacija, MSN bei buvo perduodama mobiliųjų telefonų tinklais.

Šis šou buvo skirtas demonstruoti vakariniams prabangiems drabužiams, todėl podiumas buvo užklotas raudonu kilimu. Žiūrovai galėjo gėrėtis ilgomis kremo spalvos organzos suknelėmis su korsažais, papuoštais dirbtiniais deimantais. Pažvelgus į šiuos rūbus atrodė, kad jie specialiai sukurti skaisčiaodei blondinei C.Blanchett.

Associated Press žurnalistai aktorės paklausė, ar ji norėtų dėvėti Armani rūbus per Oskarų įteikimo vakarą. Aktorė atsakė dar nenusprendusi, tačiau visi pademonstruoti rūbai yra labai puikūs.

Šios aktorės pasirodymas vos neužgožė kitos žvaigždės, Katie Holmes, kuri vilkėjo Armani suknele per savo vestuves su Tomu Cruzu.

Šie įvykiai iliustruoja Haute Couture paradoksą – nors jų pirkėjų yra apytikriai tik 500 visame pasaulyje, tačiau tokie šou padidina kosmetikos bei parfumerijos pardavimą.

Anna Wintour, įtakinga J.A.V. žurnalo „Vogue“ redaktorė pranešė, kad ji labai džiaugiasi, dėl pastangų priartinti aukštąją madą prie plačiosios visuomenės.

Ji mano, kad tai nuostabu, prisimindama internetinį madų šou. Tokie pristatymai padeda madai kurti dar žavingesnį įvaizdį. Žurnalo redaktorė pritaria visoms mados namų pateikiamoms naujovėms.

Armani mados namų biznis sparčiai išaugo prieš dvejus metus, kai jie ryžtingai ėmėsi naujų veiksmų. Tam turėjo įtakos ir filmų pramonėje vykę įvykiai. Šie mados namai paruošė eskizus ir pasiuvo kostiumus filmams „Vyras už pinigus“ (American Gigolo) ir „Šventasis“ (Untouchables).

Šis šou užpildė prabangių rūbų demonstravimo svaitę, kurią anksčiau organizuodavo Jean Paul Gaultier.

Šaltinis
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, tradicinėse žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją