„Įsivaizduoju, kad niekas iš mūsų to nesitikėjo, tačiau surengėme labai rimtą seminarą. Net dvi dienas nuo ankstyvo ryto iki vėlumos aktyviai diskutavome ir mums pavyko parengti asociacijos strateginį planą,“ – sakė S. Gandžiumianas.
Seminaro dalyviai svarstė organizacijos veiklos gaires, aptarė jos kryptis, analizavo esamą situaciją ir ieškojo kūrybinės ir organizacinės sėkmės recepto. Pasak seminarą moderavusios Lauros Kligytės - Panovienės, organizacija stipri vienybe, todėl labai svarbu turėti vieningą viziją, siekti bendrų tikslų“.
„Pradėsime nuo tarptautinių santykių stiprinimo. Ketiname organizuoti daugiau stažuočių, taip pat aktyviai dalyvauti tarptautinėse parodose. Lietuvos dizaineriams reikia daugiau žinių, patirties, kurios galima pasisemti iš įvairių šalių kolegų darbų, dalinantis idėjomis, bei naujovėmis. Svarbiausia – atverti mados erdves, bei formuoti Lietuvos mados kūrėjų įvaizdį“ – mano S. Gandžiumianas.
Jam antrino ir seminaro moderatorė L. Kligytė – Panovienė: „Vienas iš pagrindinių tikslų, numatytų bendroje NMDA strategijoje – Lietuvos įvaizdžio Europoje ir kitose pasaulio šalyse formavimas, bei stiprinimas. Todėl asociacijos veikloje daug dėmesio bus skiriama tarptautiniams projektams, stažuočių organizavimui, dalyvavimui parodose.“
„Numatėme tikslus artimiausiam penkmečiui,“ – sakė asociacijos pirmininkas S. Gadžiumianas. Tam buvo sukurtas ir strateginis planas. „Tai dokumentas, atspindintis idėjas, kaip judėti, veikti, siekti tikslų pasirinkta kryptimi. Mados kūrėjai suformavo viziją, aiškią organizacinę struktūrą, tikslus, bei priemones kryptingai organizacinei veiklai. „Manau, kūryba nuo strategijos neatsiejama, sėkmingas organizacijos valdymas – taip pat menas“ – pastebėjo L. Kligytė - Panovienė.