"Niekada nenorėjau naudotis merginomis, kurios yra pernelyg liesos. Pirmenybę teikiu merginoms, kurios parodo mano drabužius geriausiu būdu", - po vėlai ketvirtadienį įvykusio renginio sakė G.Armani.
"Deja, įsikišus stilistams, taip pat žiniasklaidai, dabar norima itin liesų modelių", - sakė jis.
G.Armani yra mados industrijos vedlys ir kol kas įtakingiausias madų atstovas, pasisakęs manekenių svorio klausimu.
"Niekas negalvoja, kad mergina turi būti anoreksiškos išvaizdos ir nevalgyti, jei nori atrodyti madinga. Aš naudojuosi tik sveikų modelių paslaugomis", - pažymėjo jis.
G.Armani savo nuomonę išsakė ant raudono kilimo per vieną labiausiai lauktų madų kalendoriaus renginių, kuris tapo daugiausia dėmesio sulaukusiu Londono mados savaitės įvykiu.
72 metų dizaineris per trijų valandų šou pristatė naują kolekciją, skirtą U2 grupės lyderio Bono inicijuotai kampanijai "Red", kuria renkamos lėšos kovai su AIDS Afrikoje.
G.Armani ant podiumo pasiuntė iš viso 50 manekenių, kurios pristatė tris tradicines dizainerio kolekcijas - nuo brangakmeniais puoštų "aukštosios mados" vakarinių suknelių iki purpurinių "Armani" kostiumų ir jaunesnės linijos "Emporio Armani" lėlių suknelių.
Renginyje taip pat dalyvavo aktorius Leonardo DiCaprio, dainininkė Alicia Keys ir aktorius Ashley Juddas. Holivudo veteranas Seanas Pennas, aktorė Penelope Cruz ir dainininkas Usheris atsiuntė filmuotas kalbas.
"Tai bus didžiausias mano rengtas vakaras, didesnis už bet ką, kas vyko Niujorke, Paryžiuje ir Milane", - prieš savo šou sakė G.Armani.
Pelno dalis nuo tarptautiniu prekės ženklu "Red" pažymėtų produktų atitenka Pasauliniam kovos su AIDS, tuberkulioze ir maliarija fondui. Savo produktus šiai kampanijai pasiūlė tokios kompanijos kaip "American Express", "The Gap", "Converse" ir "MySpace".