Privatizuojamiems “Lietuvos geležinkeliams” K.Dirgėla pradėjo vadovauti vos prieš keletą mėnesių, po to, kai po skandalų spaudoje buvo atstatydinta visa eilė šios valstybinės įmonės vadovų. K.Dirgėlą į šį postą protegavo buvusios valdančiosios koservatorių daugumos lyderis Vytautas Landsbergis.

K.Dirgėla prieš tai buvo Seimo pirmininko V.Landsbergio biuro vadovu, o 1992-1996 m. Seimo nariu. Į AB “Lietuvos geležinkeliai” vadovus ketinama skirti septyniose iš vienuolikos Vyriausybių susisiekimo ministru dirbusį 68 m. Joną Biržiškį.

“Lietuvos geležinkeliai” - labai patraukli įmonė kai kurioms finansinėms grupuotėms, nes jais per metus prasukama šimtai milijonų litų. Nuo “Lietuvos geležinkelių” pervežimų tarifų priklauso, kaip klostysis verslas ir krovos darbai Klaipėdos uoste.

Beje, patys liberalai vargiai randa kandidatą į susisiekimo ministrus. Po to, kai šalies specialiosios tarnybos surinko dosje apie Kelių direkcijos vadovą Gintarą Striauką, liberalai pateikė dar dvi kandidatūras: Vakarų Lietuvos pramonės ir finansų korporacijos vieno vadovų ir bendrovės “Klaipėdos Smeltė” valdybos pirmininką Rimandą Stonį bei Seimo narį liberalą, bendrovės “Klaipėdos Smeltė” gamybos ir komercijos direktorių Rimvydą Vaštaką.

Tai komentuoja:

Kęstutis Dirgėla AB "Lietuvos geležinkeliai" generalinis direktorius

Jonas Biržiškis Buvęs Susisiekimo ministras

Dalia Kutraitė Seimo narė, liberalė