Krantą vos pasiekusį keltą jau suskubo tikrinti ir tarnybos – tikimasi, kuo greičiau išaiškinti ir sutvarkyti gedimą. Keltu plaukė daugiausia Vokietijos piliečių. Kelios moterys pasakojo, kad kilo panika, jos labai išsigando išgirdusios pavojaus signalą nesuprato, kas įvyko. Buvo liepta apsirengti gelbėjimosi liemenes ir eiti iš kajučių į denį.

„Supanikavau, nes nesupratau, kas įvyko“, – neslepia garbaus amžiaus moteris.

Jai antrino ir dar kelios vyresnio amžiaus moterys, kurios pripažino, kad toks įvykis tikrai nemalonus. Laimei, situacija kelte buvo greitai suvaldyta. Į denį išprašytus keleivius įgula vaišino karšta arbata ir kava, tuo metu buvo itin vėjuota, lijo. Po maždaug 15-20 minučių keleiviams buvo leista grįžti į kajutes.

Keltu keliavo nemažai muzikantų iš Vokietijos, tad kol keltas dreifavo, muzikantai nusprendė veltui neleisti laiko ir ėmė groti.

„Puikiai praleidome laiką, – šypsojosi vokietis ir pridūrė, kad trumpalaikiai nemalonumai greitai pasimiršo. Kol keleiviai laukė, koks sprendimas bus priimtas, įgula apžiūrėjo laivą ir nusprendė, kad vieno variklio pajėgumo užteks parplukdyti keltą į Klaipėdą.

Keliems žmonėms ši kelionė sukėlė ne itin malonią situaciją – parplaukus į Klaipėdos uostą jie neturėjo, kur apsistoti nakčiai.

Įmonės „DFDS“ atstovas Vaidas Klumbys sako, kad koreguoti kelionių planus tenka ne tik jau grįžusiems keleiviams, bet ir planavusiems artimiausias keliones šiuo keltu.

„Šiuo metu tikrai negaliu pasakyti, kiek laiko sutriks reisai. Iš pat ryto bus tikrinamas variklis, siekiama kuo greičiau nustatyti, dėl ko įvyko gedimas“, – sako V. Klumbys.

Įmonės „DFDS“ AS Lietuvos filialas vadovas Jonas Nazarovas sako kad kilus pavojui skubiai buvo imtasi veiksmų, kad nepasklistų pavojingos dujos. Lokalizavus gaisra buvo apžiūrėtas antrasis variklis, tuomet nuspręsta keleivių neperkelti į kitą laivą, o plaukti į Klaipėdą keltu, varomu vieno variklio.

DELFI primena, kad antradienį 13.40 val. Karinių jūrų pajėgų Jūrų gelbėjimo koordinavimo centras gavo pranešimą, kad Rusijos išskirtinėje ekonominėje zonoje kelto „Regina Seaways“ mašinų skyriuje įvyko sprogimas, kelte kilo gaisras. Apie gelbėjimo operaciją pranešė ir Lietuva, ir Rusija.

Keltu plaukė 294 keleiviai ir 42 įgulos nariai. Dauguma keleivių – užsieniečiai, tad po įvykio gedimo pasekmėmis ir koks likimas laukia keleivių aktyviai domėjosi net kelios ambasados.
Po gedimo variklio skyriuje buvo jaučiama vibracija ir pasirodė dūmai. Keltu plaukę keleiviai sakė, kad dūmų jie nematė, tačiau būdami denyje jautė dūmų kvapą.

Klaipėdos uosto vartus keltas „Regina Seaways“ kirto 21.30 val.
DELFI taip pat primena, kad prieš 8 metus taip pat iš Kylio į Klaipėdą plaukusiame kompanijos „DFDS Lisco“ kelte „Lisco Gloria“ kilus gaisrui nesunkiai nukentėjo 28 keleiviai, tarp jų 6 lietuviai. Dauguma jų apsinuodijo smalkėmis.

Tuomet 249 kelto keleiviai bei įgulos nariai buvo evakuoti į netoliesę buvusį Vokietijos keltą „Deutschland“ ir parplukdyti atgal į Kylio uostą.

Incidentas įvyko praėjus vos kelioms dienoms po to, kai Baltijos jūroje paminėtos 24-osios kelto „Estonia“ tragedijos metinės. 1994 m. rugsėjo 29-ąją Baltijos jūroje nuskendus keltui „Estonia“ žuvo 852 žmonės.