„Mano vyrui nusibodo kalėjimo taisyklės ir nesusikalbėjimas, todėl pranešėme, kad 7 val. ryto paliekame viešbutį, tačiau tą rytą nusileidus į registratūrą, mūsų neįleido ir pasakė, kad nėra administratorės, – DELFI pasakojo moteris (vardas ir pavardė redakcijai žinomi). – Mes jiems aiškinome, kad kūdikis jaučiasi blogai, kad visi jaučiamės blogai, leiskite išvažiuoti, tačiau iki 10 val. ryto buvome priversti laukti administratorės.“

Taip atrodė paskutinis lietuvaitės ir jos šeimos rytas Birštone įsikūrusioje „Eglės sanatorijoje“.

Norėjo pasimėgauti lietuviška gamta ir SPA paslaugomis

„Esu lietuvė, tačiau gyvenu Izraelyje, mano vyras – užsienietis. Jau 17 metų du kartus per metus vykstame atostogauti. Kadangi man labai patiko Birštonas, nusprendžiau padaryti staigmeną vyrui pradėjau ieškoti vietos, kur apsistoti“, – pasakojo moteris. Jos teigimu, paskambinusi į kelis viešbučius ji išgirdo, kad vietų nebėra (buvo Joninių savaitgalis), tad pasirinko „Eglės sanatoriją“, nors joje nebuvo paslaugų kūdikiams.

Į Birštoną jie vyko keturiese: ji, vyras, trijų mėnesių kūdikis ir paauglė dukra.

„Užsisakėme penkių dienų paketą su gydomosiomis SPA procedūromis, šeimyninius apartamentus. Pamenu, kad sumokėjome maždaug po 200 eurų už parą, – pasakojo moteris. – Tačiau atvykus nustebino tai, kad reikėjo iš karto sumokėti visus pinigus ir niekas su mumis nebendravo angliškai, todėl aš viską užpildžiau ir prasidėjo mūsų sveikatinimosi programa.“

Moteris teigia, kad nesklandumai prasidėjo vos pravėrus viešbučio kambario duris. „Kambarys buvo visas aptrintas“, – nusistebėjo DELFI skaitytoja ir kreipėsi į administraciją su prašymu pakeisti kambarį. Kambarys buvo pakeistas.

Uždraudė mėgautis SPA malonumais

Su trijų mėnesių kūdikiu į Birštoną atvykusi moteris teigė, kad ją pribloškė gydytojos pareiškimas, kad jai dar anksti mėgautis masažais.

„Atėjau pas gydytoją, kad paskirtų procedūras, o ten vėl nesąmonė. Anot jos, man po gimdymo beveik nieko negalima. Norėjau masažų, o man siūlė druskų kambarį ir įvairias inhaliacijas, – vardijo tuo metu vos prieš tris mėnesius kūdikio susilaukusi pašnekovė. – Nustebau, kad praėjus trims mėnesiams po gimdymo jau galima eiti į darbą, o į masažus – ne. Kitą dieną nusprendžiau dar kartą nueiti pas daktarą, kad pakoreguotų mano programą. Atvykau su mažu vaiku ir prie durų pralaukiau net 5 valandas. Buvau išsekusi.“

Tiesa, vis dėlto masažu jai teko pasimėgauti: „Daktarė masažo nerekomendavo, nes dar maitinau, bet masažistė drąsino ir sakė, kad nugaros masažą padarys man sėdint. Ji kaip tik tikino, kad nuo maitinimo visi raumenys neatsipalaidavę ir kieti, todėl masažo kaip tik reikia.“

Joninių orgijos

Joninių savaitgalį Birštone leidusi šeima pasigedo pramogų, tačiau pamatė viliojantį sanatorijos skelbimą – pirčių kompleksas šventinį vakarą žadėjo būti atviras iki pirmos valandos ryto.

„Mane užbūrė tokia šventės idėja, deja, mus išvijo, nes buvome su vaikais. Į kambarį grįžusi paauglė pradėjo verkti, prasidėjo isterijos, kad visą dieną nesimaudėme, o vyras nieko nesuprato ir tiesiog pavargo nuo visų taisyklių, – kalbėjo moteris. – Daktaras ir jam draudė daugelį procedūrų, nes buvo neseniai patyręs insultą. Jis nesuprato, kodėl negalime išvykti pasivaikščioti į Birštoną, nes kitaip pavėluosime į procedūrą. Nesuprato, kodėl išvijo iš baseino.“

Tiesa, kiek vėliau moteris skelbimuose, kuriuose buvo kviečiama panaktinėti pirtyje, perskaitė sąlygą, kad įleidžiami tik pilnamečiai asmenys. „Čia mano neapdairumas, nepastebėjau. Likau kalta, kad nepastebėjau, – kalbėjo moteris ir pridūrė. – Tik vėliau supratau, kad ten buvo orgijos.“

Padaže plaukiojantis maistas

Šeimai neįtiko ir sanatorijos restorane tiekiamas maistas. „Mes nevalgome kiaulienos. Ir nors buvo patiekta vištienos kepenėlių, jų dydis buvo toks, lyg būtų jaučio ar kiaulės“, – stebėjosi moteris.

Kiaulienos nevalganti šeima taip pat vengia mėsą maišyti kartu su pieno produktais. „Visa mėsa padažuose: pieno ar grietinės. Mes nemaišome mėsos su pieno produktais, net vaikas nusiskundė, kad pavargo valgyti tik vištieną. Norėjome paragauti rūgštynių sriubos, tačiau joje plaukiojo kiaulienos spirgučiai. Nepasakyčiau, kad buvo koks sveikas ir labai patikęs patiekalas“, – kalbėjo DELFI skaitytoja.

Beje, pastebėjusi, kad trūksta maisto įvairovės, šeima kreipėsi į administraciją. Moters teigimu, administracija pakeitė kortelę ir situacija pagerėjo. „Kai išsakiau trūkumus, džiaugėsi, sakė, kad patobulės“, – teigė moteris.

Buvo ir džiaugsmo, ir nepatikusių taisyklių

Motes vyras nekalba lietuviškai, tačiau angliškai su juo nebendravo sanatorijos darbuotojai, todėl, kaip teigia DELFI skundą atsiuntusi moteris, jam pabodo negalėjimas susišnekėti. Tačiau ne viskas buvo vien tik blogai.

„Mano vyras nuėjo pasidaryti pedikiūrą ir labai džiaugėsi ir rezultatu, ir aptarnavimu. Bendravo labai profesionaliai. Džiaugiuosi ir Joninių programa, labai profesionaliai linksmino atvykusius poilsiautojus, muzika įtraukė, gėrėjomės ir gamta, – vardijo moteris. – Tik vakare į pirtis nepatekome ir buvome išvaryti kaip nusikaltėliai.“

Tiesa, moteris įvardijo ir vieną incidentą, kurį stebėjo iš šono. „Teko stebėti vieną turistą, kuris pusryčių valgyti atėjo su chalatu. Prie jo iš karto priėjo darbuotojai ir išvijo, bet juk jis kažkokiu būdu įėjo į restoraną, reškia, tuo metu nebuvo darbuotojo, kuris pasitiktų žmones. Iki šiol pamenu tą žmogų, kuris ryte, susidėjęs viską ant stalo pusryčiauja, prieina kažkas iš išveja vien dėl to, kad tu netinkamai apsirengęs. Žmogų tiesiog iš salės išvedė“, – pasakojo moteris.

Norėjo susigrąžinti visus pinigus

Šeima iš sanatorijos išvyko anksčiau nei buvo planuota, tad norėjo susigrąžinti ir jau sumokėtus pinigus, deja, susigrąžino ne visus.

Pagal sanatorijos taisykles, klientams buvo grąžinta 70 proc. nepanaudotų paslaugų vertės, tačiau šeima norėjo susigrąžinti visus 100 proc. „Tuos 30 proc. grąžina tik tada, jei kažkas suserga. O jei kūdikis suserga, reikia laukti jų daktaro. Mes atsisakėme laukti“, – DELFI teigė moteris. Jos tikinimu, tą rytą, kai jie paliko sanatoriją, trijų mėnesių mažylis nesijautė gerai.

„Keista, kad tokia didelė sanatorija neturi, ką pasiūlyti kūdikiams. Maloni darbuotoja pasiūlė pabūti žaidimų kambaryje, bet jis nepritaikytas kūdikiams“, – teigė ji.

Sanatorija: mūsų tikslas – suteikti kokybiškas ir profesionalias paslaugas

AB „Eglės sanatorija“ komunikacijos specialistė Guoda Stašaitytė, susipažinusi su klientės skundu, pateikė tokį komentarą: „AB „Eglės sanatorija“ veiklą vykdo jau 46 metus. Nuo pat veiklos pradžios iki dabar mūsų tikslas vienas – suteikti kokybiškas ir profesionalias gydymo bei sveikatinimo paslaugas mūsų klientams. Per metus „Eglės sanatorijoje“ apsilanko daugiau nei 70 tūkst. svečių, o šiemet planuojame sulaukti ir milijoninio kliento. Didžiausias mūsų darbo įvertinimas yra tai, kad didžioji dalis „Eglės sanatorijos“ svečių yra grįžtantys, lojalūs mūsų klientai.

„Eglės sanatorija“ vertina visų savo klientų nuomonę, tačiau norime pažymėti, kad nepritariame klientės, viešėjusios „Eglės sanatorijoje“ 2017 m., išsakytai įvykių interpretacijai, todėl nuo platesnių komentarų susilaikysime.“