Ekspedicija truko penkias dienas, joje dalyvavo Karinių oro ir jūrų pajėgų, inžinerijos bataliono kariai, Lietuvos šaulių sąjungos nariai, Klaipėdos universiteto mokslininkai.

Jie ieškojo 1930 metais Rėkyvos ežere avariją patyrusio ir nuskendusio Lietuvos lėktuvo „Letov Š-20“ variklio ir kitų jo dalių.

„Variklis nerastas, bet yra tiksliai žinomas paieškos plotas koordinatėmis“, – BNS sakė Karinių oro pajėgų vyriausiasis puskarininkis seržantas majoras Alvydas Tamošiūnas.

Ekspedicijos dalyviai per savaitę apžiūrėjo 9 tūkst. kvadratinių metrų, žiemą jie buvo apieškoję 14 tūkst. kvadratinių metrų. Iš viso taip jiems pavyko peržiūrėti ketvirtadalį viso lėktuvo paieškos ploto.

Pasak A. Tamošiūno, ekspedicija prie Rėkyvos ežero rinksis panašiu metu kitąmet. Per tą laiką akademikai ketina surinkti daugiau informacijos apie aviaciją šiame rajone iš kitų šaltinių, nes dabar rėmėsi tik periodine tarpukario spauda.

Puskarininkis sakė, kad ekspedicijos dalyviams pavyko rasti keletą dalių, jas šiuo metu vertina ekspertai.

„Rasta aliuminio detalė apvali, medinės detalės, tačiau kol kas tik vargiai galime patvirtinti, kad jos susijusios konkrečiai su aviacija“, – kalbėjo seržantas.

Lėktuvas „Letov Š-20“ 1930-ųjų birželio 13 dieną Rėkyvos ežere sudužo, kai dalyvavo kovinio šaudymo pratybose. Per nelaimę žuvo ir orlaivio pilotas.

Tie patys ekspedicijos dalyviai vasarą planuoja Šiaulių rajone esančiame Šilėnų miške, buvusiame tarpukario aviacijos poligone, ieškoti 1940 metų rudenį sovietų sunaikintų „Lituanica II“ ir kitų lietuviškų lėktuvų fragmentų.

„Lituanica II“ – tai lėktuvas, kuriuo lakūnas Feliksas Vaitkus 1935 metais rugsėjo 21-22 dienomis skrido per Atlantą iš Niujorko į Kauną.