Tokių pareigybių yra apie 600, daugiau nei du trečdaliai jų – projektą teikusioje Vidaus reikalų ministerijoje (VRM), BNS sakė ministro Eimučio Misiūno atstovas spaudai.

Vyriausybė taip pat pavedė ministerijoms įvertinti savo srities administracines paslaugas ir spręsti dėl jų optimizavimo, pavyzdžiui, supaprastinant paslaugos suteikimo procedūrą, perkeliant paslaugos teikimą į elektroninę erdvę, konsoliduojant kelias paslaugas, perduodant paslaugą teikti kitiems teikėjams arba visiškai atsisakant paslaugos.

Analogišką teikiamų paslaugų vertinimą rekomenduota atlikti ir savivaldybėms.

„Peržiūrint paslaugas, pirmiausia turėtų būti įvertinta, ar paslauga tebėra aktuali, ar egzistuoja realus jos poreikis. (...) Vidaus reikalų ministerijos turimi duomenys rodo, kad iki šiol yra „paslaugų vardan paslaugų“, t.y. interesantui reikia gauti kažkokią pažymą, kad jis galėtų gauti kitą pažymą. Ypač svarbu tokiais atvejais optimizuoti paslaugų teikimą, sukuriant sudėtines paslaugas ir taip realiai įgyvendinti vieno langelio principą“, – aiškina VRM.

Pasak ministerijos, turi būti pasiekta, kad iš interesantų nebebūtų reikalaujama pateikti duomenis, jei tie duomenys jau yra valstybės valdomuose duomenų registruose. Taip pat turėtų būti peržiūrėtas paslaugų suteikimo kainos pagrįstumas ir, esant galimybei, siekiama šias kainas sumažinti.

Ministerijų ir savivaldybių paprašyta iki liepos 1 dienos VRM pateikti informaciją apie padarytus darbus.