Klaipėdos uostas informuoja, kad laivas nutrauktas nuo seklumos. 11.30 jis bus plukdomas į uostą.

Klaipėdos uosto kapitonas Adomas Alekna laivo užplaukimą ant seklumos ir jo gelbėjimo operaciją vadina laiminga nelaime.

„Laivas užplaukė ant smėlio, tai gana palanki vieta, jo korpusas nebuvo pažeistas, dar ir šiandien laivo kapitonas pranešė, kad jokių pažeidimų nėra“, – sakė A. Alekna.

Antradienį tarptautiniai vertintojai pateikė ant sausumos užplaukusio laivo „Ocean Crown“ gelbėjimo planą, primena ELTA. Karinių oro pajėgų sraigtasparniu nuskraidinti specialistai įvertino laivo būklę ir aplinką, išanalizavo gylius, kokiu maksimaliu atstumu galėtų prie ant seklumos esančio laivo priplaukti vilkikai, kiek jų gali prireikti. Visa informacija pateikta laivo savininkui, uosto priežiūros tarnyboms. Laivas buvo pradėtas tempti nuo sausumos, kai tik buvo palankios oro sąlygos.

Šiuo metu 190 metrų ilgio laivas įkalintas ties II Melnrage. Preliminari nelaimės priežastis - laivo pagrindinio variklio gedimas.

Klaipėdos valstybinio jūrų uosto direkcijos dispečeriai informaciją apie nevaldomą su Kipro vėliava plaukiojantį laivą gavo gruodžio 24 d. paryčiais. Kadangi dėl stipraus vėjo, kuris gūsiuose siekė iki 28 m/s ir jūroje iki 5 metrų aukščio įsisiautėjusių bangų, Klaipėdos uoste laivyba nuo gruodžio 23 d. vakaro buvo ribojama, laivas leidimo įplaukti į uostą laukė inkaravietėje. Laivo kapitonas ne kartą buvo įspėtas nestovėti audroje nuleidus inkarą, tačiau šio įspėjimo jis nepaisė. 02.15 val. tarnyboms jis pranešė dėl variklio gedimo nebegalintis valdyti laivo, todėl paprašė vilkikų pagalbos. Tuo metu vėjo greitis buvo pasiekęs 28 m/s. Vilkikai dėl milžiniškų bangų priplaukti prie sausakrūvio laivo negalėjo, todėl laivas su 20 žmonių įgula ėmė dreifuoti ir likus 200 metrų nuo kranto, 04.50 val. užplaukė ant seklumos. Šioje vietoje gylis siekia 5 metrus.

Klaipėdos uosto duomenimis, laivo tempimo nuo seklumos darbams vadovauja Olandijos kompanija SMIT.