Kaip BNS sakė Lietuvos civilinės aviacijos administracijos vadovas Alvydas Šumskas, LAL inžinieriai bando nustatyti, kodėl Lietuvos laineriui pirmadienį leidžiantis Paryžiaus oro uoste iš jo variklio iššvirkštė nedidelis kiekis tepalo.

Pasak A.Šumsko, nustačius priežastį, bus sprendžiama dėl lainerio parskraidinimo iš Paryžiaus į Vilnių. Į Prancūzijos sostinę išvyko dar vienas patyręs LAL "Boeing" pilotas.

Pirmadienį LAL reisu į Paryžių skridusiam orlaiviui leidžiantis Charles de Gaulle oro uoste, sumirksėjo dešiniojo variklio tepalo slėgio signalinė daviklio lemputė. Kadangi variklio tepalo lygis ir temperatūra buvo nepakitę, pilotai nusprendė leistis ir sėkmingai nutupdė lėktuvą oro uoste.

Nuodugniai apžiūrėję lėktuvą, įgulos nariai pastebėjo, jog dešinysis variklis iš tiesų yra apvarvėjęs tepalu. Nusprendusi nerizikuoti, LAL sulaikė lėktuvą Paryžiuje, o keleivius į Vilnių parskraidino kitu lėktuvu.

A.Šumskas anksčiau sakė, kad lėktuvui parskridus į Vilnių, rūpesčių sukėlęs variklis bus pirma laiko kapitališkai remontuojamas. Iki variklio planinio kapitalinio remonto buvo likę kelios dešimtys skrydžio valandų.

1993 metais "Lietuvos avialinijų" įsigytas "Boeing 737-200" yra pagamintas maždaug prieš 20 metų. LAL, be "Stasio Girėno", turi dar du "Boeing 737" bei kelis mažesnius turbosraigtinius lėktuvus "Saab". Per pastaruosius metus LAL "Saab - 2000" kelissyk patyrė smulkius gedimus.