Šeštasis įgulos narys elektromechanikas Alvydas Šinkevičius atsisakė palikti laivą, kol savininkas sumokės uždirbtus pinigus.

Angolos firmai priklausantį laivą areštavo Bonua uosto valdžia. Firmos savininkas Viačeslavas Rodnovas, pasak tanklaivio kapitono Genadijaus Dmitrijevo, jau pusmetį slapstosi nuo įgulos, neparūpina maisto produktų. Jų pavyko nusipirkti, gavus leidimą parduoti laivo degalus. Tačiau, nepaisant visų sunkumų, dar prieš savaitę jūrininkai atsisakinėjo grįžti į tėvynę tuščiomis rankomis.

Vis dėlto rizika prarasti paskutinę sveikatą ar net gyvybę, taip pat artimųjų įkalbinėjimai privertė pakeisti sprendimą.

„Jūrininkų sugrįžimas nebus lengvas. Daugelio asmens dokumentai nebegalioja. Parskristi iš Kongo reikia daug pinigų, kurių dar teks rasti. Tikimės, kad Lietuvos užsienio reikalų ministerija padės repatrijuoti Lietuvos piliečius“, - „Klaipėdai“ atvirai sakė Lietuvos jūrininkų sąjungos pirmininkas Petras Bekėža.

Iš dar sunkesnėje padėtyje esančių vienuolikos tralerio „Rio Lulondo“, stovinčio Angolos Luandos uosto reide, įgulos narių nuo spalio 14-osios negauta jokių žinių ar prašymų. Nepaisydami artimųjų įkalbinėjimų, jie ketina per 2-3 metus sulaukti atlyginimų. Vilčių nedaug - laivo savininkas tas pats.