"Die Zeit" priedas "Litauen" ("Lietuva") Vilnių pristato visos šalies kontekste: priedo viršelyje puikuojasi Virgilijaus Usinavičiaus nuotrauka, vaizduojanti Vilniaus senamiesčio bažnyčių bokštus. Pirmiausia priede pateikiama trumpa Lietuvos istorijos apžvalga, apžvelgiama dabartinė užsienio politika ir svarbiausi ekonominiai rodikliai, svarbiausi užsienio prekybos partneriai.

Vilniaus pristatymas pradedamas turizmo infrastruktūros plėtros apžvalga. "Verslo ir laisvalaikio kelionių šakos pagyvėjimą puikiai pailiustruoja naujų viešbučių sostinėje Vilniuje atsiradimo faktas", - teigia "Die Zeit", pristatydamas pirmoje 2001 metų pusėje čia atidarytus mažiausiai 6 naujus viešbučius. Dabar Lietuvos sostinės viešbučiai gali priimti 12 proc. daugiau svečių nei praėjusiais metais.

Vokietijos turizmo mėgėjams neabejotinai svarbus ir senasis Vilniaus paveldas - pradedant architektūra ir baigiant stambių Europos miestų tradicija steigti universitetus. "Lietuvos sostinė Vilnius yra vieno seniausio universiteto Europoje, įkurto 1579 m., tėvynė. Vilniaus senamiestis, apimantis 225 hektarų - didžiausias Rytų Europoje, UNESCO paskelbtas pasaulio kultūros paveldo dalimi", - teigia "Die Zeit".

Pateikiama ir pagrindinė investuotojus dominanti informacija apie svarbiausius Vilniaus pasiūlymus: kartu su "Die Zeit" investuotojus, besidominčius naujais projektais Lietuvoje, Vilniaus miestas kviečia pateikti pasiūlymus naujojo Savivaldybės pastatų komplekso statybai dešiniajame Neries krante Ukmergės ir Lvovo gatvių sankirtoje.

Pasaulinių viešbučių tinklų plėtrą į Vilnių iliustruoja detalūs naujų Lietuvos sostinėje įsikūrusių viešbučių pristatymai: patraukliai turistams aprašomi viešbučiai "Meridien Villon", viešbutis "Europa", viešbutis "Scandic", viešbutis "Šarūnas", viešbutis "Stikliai", viešbutis "Narutis", viešbutis "Baltpark".

Viešųjų ryšių tarnybos vedėja Ieva Dunajevaitė DELFI sakė, kad Savivaldybei Vilniaus pristatymas "Die Zeit" atsiėjo 7.000 eurų.

Vilnius vis dažniau pristatomas prestižiniuose užsienio turizmo leidiniuose kaip patraukli vieta ir kultūriniam, ir verslo turizmui. 1999 m. viena iš 26 "karščiausių" turizmo krypčių XXI amžiuje Vilnių pripažino JAV leidžiamas įtakingas turizmo leidinys "Conde Nast Traveller". Šį rugpjūtį pasirodžiusiame numeryje Italijos turistinis žurnalas "Dove" Vilniui pristatyti skiria net 11 gausiai iliustruotų puslapių, sakoma Vilniaus savivaldybės pranešime spaudai.