Jo teigimu, nors 9 potencialūs konkurso dalyviai buvo užsiregistravę elektroninėje viešųjų pirkimų sistemoje dalyvauti šiame konkurse, pasiūlymų iš jų nesulaukta. Šiuo metu, pasak G. Bliuvo, siekiama išsiaiškinti, dėl ko potencialūs tiekėjai nepateikė pasiūlymų.

„Kelios kompanijos, kurios užsiima tokių dviračių sistemų diegimu Europoje, žodžiu nurodė, kad viena iš jų nedalyvavimo paskelbtame konkurse priežasčių yra tai, kad paskelbtu pirkimu perkama tik dviračių sistema be jos eksploatacijos“, - sakė G. Bliuvas.

Anot jo, konkurso metu iš bendrovės „Urbico“ gauta pretenzija dėl pirkėjo – savivaldybės įmonės „Susisiekimo paslaugos“ - pageidaujamų sistemos įdiegimo terminų. Bendrovės pretenzija buvo patenkinta iš dalies – pakoreguoti sistemos įdiegimo terminai, tokiu būdu pasiūlymų pateikimo laikotarpis pratęstas, pailgėjo procedūrų atlikimo laikas.

G. Bliuvo duomenimis, potencialūs konkurso dalyviai taip pat nurodė, kad užtrukus pirkimo procedūroms, praktiškai tapo neįmanoma patiekti ir įrengti dviračių sistemą šiam sezonui. Tai taip pat esą prisidėjo prie potencialių dalyvių galutinio apsisprendimo dalyvauti konkurse.

Savivaldybės įmonė „Susisiekimo paslaugos“ ketina tartis su Vilniaus miesto savivaldybės administracija, kokiu keliu toliau vykdyti šį projektą. Planuota, dar šią vasarą Vilniuje turėtų pradėti veikti 21 dviračių nuomos punktas. Terminaluose iš viso būtų buvę 200-250 dviračių.

Nuomos punktus pirmiausia planuota įkurti centrinėje miesto dalyje ir senamiestyje maždaug 200-500 metrų atstumu vienas nuo kito. Terminalai turėjo šlietis prie jau dabar esančių dviračių takų. Dviračius planuota nuomoti prie Tymo turgaus, stoties, Kudirkos, Lukiškių, Nepriklausomybės, Europos aikščių, Sporto rūmų, prekybos centrų ir kitur. Vingio parke buvo numatyti net trys dviračių terminalai.