„Sodros“ Panevėžio skyriaus atstovė ryšiams su visuomene Vaiva Mockevičienė dienraščiui tvirtino, jog ir pats skyrius nežinąs, kodėl įstrigo pensijų mokėjimas.

„Iki šiol lėšas pensijoms mes gaudavome iš Valstybinio socialinio draudimo fondo valdybos ir jas pervesdavome kiekvienam pensininkui į banko kortelę. Šį mėnesį tvarka pasikeitė – dabar pensijas perveda pati valdyba. Kodėl pensijų pervedimas užtruko, valdyba mums ataskaitos nepateikė. O skyriuje dėl negautų pensijų šiandien kaista visi telefonai“, – vakar teigė „Sodros“ Panevėžio skyriaus atstovė.

Pasak V. Mockevičienės, Panevėžio skyrius duomenis, kiek reikia išmokėti pensijų, „Sodros“ valdybai išsiuntė dar praėjusios savaitės trečiadienį ir ketvirtadienį.

Valstybinio socialinio draudimo fondo valdybos Komunikacijos skyriaus vyriausiasis specialistas Tomas Cepelevskis, išgirdęs „Panevėžio balso“ klausimą apie vėluojančias pensijas, nurodė jį pateikti elektroniniu paštu.

Po kiek laiko redakcija sulaukė atsakymo, kuriame tarnautojas informavo, jog siekdama efektyviau valdyti pinigų srautus. „Sodra“ nuo gegužės 1 dienos pradėjo centralizuotai mokėti visas valstybinio socialinio draudimo išmokas visiems jas gaunantiems asmenims.

T. Cepelevskio teigimu, „Sodra“ atsiprašo valstybinio socialinio draudimo išmokų gavėjų, kad dėl naujosios mokėjimų sistemos diegimo ir derinimo su Lietuvos kredito įstaigomis darbų galėjo sutrikti pensijų ir kitų išmokų mokėjimas. Esą dėl to gavėjams išmokos buvo pervestos viena diena vėliau nei įprasta.

„Sodra“ užtikrina, kad visi asmenys, kuriems priklauso valstybinio socialinio draudimo išmokos, jas tikrai gaus“, – savo atsakymą „Panevėžio balsui“ apibendrino „Sodros“ Komunikacijos skyriaus vyriausiasis specialistas T. Cepelevskis.