Keltuvą eksploatuojančios įmonės „Kauno liftai“ vadovo Jono Guzavičiaus teigimu, todėl kol kas funikulieriaus darbas nuostolingas. Jeigu keltuvas sulauktų dar bent šimto keleivių, jo eksploatacija pasiektų savikainą. Tokiu atveju funikulieriaus išlaikymui nereikėtų dotacijų iš valstybės. Jeigu daugiau keleivių surinkti nepavyks, 2005 metais „Kauno liftai“ dėl dotacijos kreipsis į Vyriausybę mat Žaliakalnio funikulierius - saugotinas objektas.

Per dieną funikulierius galėtų pervežti net apie penkis tūkstančius žmonių. Įmonės „Kauno liftai“ vadovas tikis, jog vasarą norinčių keliauti funikulieriumi padaugės. Tačiau neatmeta galimybės, kad keleivius gali būti sunku pritraukti dėl nesutvarkytos Prisikėlimo bažnyčios aplinkos. J.Guzavičiaus teigimu, Vyriausybė Prisikėlimo bažnyčiai šiemet neskyrė lėšų.

Tačiau pamėgusieji funikulierių kauniečiai kasdien juo važiuoja į darbą ir atgal. Keltuvo palydovas sako, jog grįžo ir senieji klientai. Pastoviai važiuojantieji senuoju keltuvu netgi pageidautų nuolatinių bilietų. Tačiau kol kas šios naujovės diegti neketinama. Vienkartinis bilietas dabar kainuoja 50 centų. Moksleiviai, darželinukai keliami nemokamai.

Keleiviams laukti tenka ne ilgiau nei dvi minutes – keltuvas veža ir du ar net vieną žmogų. Funikulierius darbą pradeda 7 ryto ir baigia 7 vakaro. Vasarą darbo valandos pailgės.

Žaliakalnio funikulierius, kaip ir Prezidentūra, karininkų ramovė, Kauno pilis bei Rotušė paskelbtas kultūros paveldo objektu. Tikimasi, jog keltuvas tampa savotiška Mickevičiaus gatvės tąsa, tačiau funikulieriumi gatvė nesibaigs – ateityje prie pietvakarinės Prisikėlimo bažnyčios sienos turėtų prisišlieti stiklinis liftas, kuriuo kauniečiai galės užkilti iki bažnyčios stogo. Pavasarį funikulieriaus savininkai ketina apželdinti keltuvo prieigas, tobulinti apšvietimą.

Šaltinis
Kauno radijo ir televizijos žinių tarnyba
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją