Jis taip pat pranešė, kad jau surinkta 43 parašai. Norint pradėti interpeliaciją, reikia, kad ją paremtų 29 Seimo nariai.
"Tvarkiečių" frakcijos seniūnas Valentinas Mazuronis BNS sakė, kad po interpeliacijos tekstu kol kas nepasirašė nė vienas Seimo narys priklausantis valdantiesiems.

Susisiekimo ministrui teks aiškintis beveik dėl trijų dešimčių klausimų - pradedant nuo skandalo su buvusiu Lietuvos pašto vadovu Andriumi Urbonu, kuriam pareikšti įtarimai dėl finansinių nusikaltimų, baigiant informacija, kam naudojamos "Lietuvos geležinkelių" reklamai skiriamos lėšos.

E.Masiuliui taip pat teks atsakyti į opozicijos priekaištus dėl Lietuvos pašto kadrų politikos, aiškintis dėl "masinių darbuotojų atleidimų ir naujų priėmimų", nurodyti, kiek įmonė išmokėjo išeitinėms pašalpoms bei kokios premijos valdybos nariams išmokėtos 2009 metais.

Susisiekimo ministro bus prašoma pasiaiškinti dėl galimo Lietuvos pašto privatizavimo bei Informacinės visuomenės plėtros komiteto statuso keitimo. Jam teks išdėstyti savo poziciją dėl galimos bendrovės "Teo LT" monopolijos telekomunikacijų sektoriuje.

Opozicijai kelia įtarimų ir dabartinio Vilniaus oro uosto vadovo patirtis - parlamentarai sako, kad jis nekompetetingas vadovauti strateginei įmonei.

E.Masiuliui teks aiškintis dėl Palangos oro uosto vadovės agronomės išsilavinimo, dėl planų išbraukti šalies oro uostus iš strateginių įmonių sąrašų, dėl bandymų į Lietuvą pritraukti Norvegijos oro bendrovę "Norvegian Air Shuttle".

Opoziciją domina ir Smiltynės perkėlos vadovo kompetencija, ar parengta studija, kaip pertvarkyti ar privatizuoti "Lietuvos jūrų laivininkystę", koks yra politinis ryšys tarp Klaipėdos jūrų uosto direkcijos kadrų politikos ir "liberalsąjūdiečių", kurių lyderis yra E.Masiulis.
Tarp klausimų susisiekimo ministrui - "Lietuvos geležinkelių" ateities ir Lietuvos automobilių kelių direkcijos vadovybės darbo skaidrumas, direkcijos vadovo Virgaudo Puodžiuko pasitraukimas.

E.Masiuliui priekaištaujama, kad nedėjo pastangų nemažinti kelių priežiūros finansavimo, bet siekia viešosios ir privačios partnerystės metodą pritaikyti kelių priežiūrai.

"Kuo remiantis teigiate, kad tai daugelio Europos valstybių išbandytas ir pasiteisinęs modelis? Prašom pateikti visų šalių statistinę informaciją apie tai, kur, kam, kada, kokiais tikslais toks modelis taikomas", - teigiama interpeliacijos tekste.

E.Masiuliui interpeliaciją remia visa parlamentinė opozicija: "tvarkiečiai", socialdemokratai, "darbiečiai" ir krikščionys.
Kai interpeliacijos tekstas užregistruojamas Seime, ministras per dvi savaites Seimui turi pateikti atsakymus raštu, o vėliau - asmeniškai plenariniame posėdyje.

Atsakymus įvertina speciali parlamentarų grupė ir parengia nutarimo projektą - jeigu atsakymai netenkina, dėl ministro atstatydinimo balsuojama.

Slaptame balsavime ministro nušalinimui nuo pareigų turi pritarti ne mažiau kaip pusė visų Seimo narių - bent 71 parlamentaras.
Interpeliacijomis nuo 2009 metų nepavyko įveikti finansų ministro Algirdo Šemetos bei švietimo ministro Gintaro Steponavičiaus, balsų opozicijai pritrūko ir balsuojant dėl Biudžeto ir finansų komiteto pirmininko Kęstučio Glavecko.