Per rekonstrukcija buvo sutvarkytas funikulieriaus mechanizmas, bėgiai, vagonai, aikštelių apšvietimas. Bilietas važiuoti funikulieriumi kainuos pusę lito.

"Kauno liftai" funikulierių pavasarį nusipirko už 57 tūkst. litų. "Su remonto darbais mums tai kainavo apie 200 tūkst. litų", - sakė J.Guzavičius.

Iki tol funikulierius apie 6 metus veikė nereguliariai, kol nebankrutavo jį valdžiusi bendrovė. Pasak direktoriaus, keltuvų eksploatacija bendrovei per metus kainuos apie 100 tūkst. litų.

"Keleiviai geriausiu atveju padengs pusę šių išlaidų, bet tikiuosi, kad pervešime apie 400 žmonių per dieną, o vėliau, atsidarius Prisikėlimo bažnyčiai, tikimės didesnio norinčių važiuoti funikulieriumi turistų ir gyventojų srauto", - kalbėjo jis.

Daugiausia žmonių funikulieriumi naudojosi sovietmečiu, kai veikė ant kalno esanti radijo gamykla. Tuomet prie keltuvų nusidriekdavo eilės.

Funikulieriai Aleksoto ir Žaliakalnio šlaituose pastatyti 1931 metais. Aleksote esantis funikulierius priklauso Kauno troleibusų parkui.