"Pirkimas buvo kelis kartus atidėtas, nes buvo gauta daugiau kaip dešimt susidomėjusių įmonių paklausimų", - paaiškino 'Sodros" atstovas Tomas Cepelevskis.

Konkurso sąlygose nurodoma, kad "Sodra" pageidauja įsigyti 12 telefonų stotelių su papildomomis priežiūros paslaugomis.

"Šiam pirkiniui buvo numatyta išleisti iki 450 tūkst. litų", - informavo T.Cepelevskis. Anot jo, pirkimas iš anksto planuotas ir būtinas.

"Stotelės reikalingos, nes ne kiekvienoje darbo vietoje yra įrengtas telefonas, kuriuo gali būti konsultuojami paklausėjai. Šiuo metu specialistai turi lakstyti į kitą kabinetą, atsakyti į klausimus, neturėdami šalia savęs reikalingų dokumentų. Naudojant įrangą visi įeinantys skambučiai būtų peradresuojami kompetentingam specialistui, būtų vykdoma detali skambučių apskaita, trumpinamas aptarnavimo laikas, taupomi įstaigos ir kliento pinigai", - rašoma "Vilniaus dienai" siųstame "Sodros" atsakyme.

Pagaliau pernai gruodžio 24 dieną konkursas baigėsi ir "Sodroje" buvo atplėšti septyni vokai su pasiūlymais. Pasak T.Cepelevskio, pasiūlytos įrangos ir priežiūros paslaugų kainos svyruoja nuo 155 iki 460 tūkst. litų. Kol kas konkurso nugalėtojas neįvardytas, tebevertinami pateikti pasiūlymai, todėl neaiškinama, kodėl pasiūlymų skirtumai yra tokie didžiuliai - siekia net tris kartus.