Statant nacionalinį stadioną partijos "Tvarka ir teisingumas" atstovo Vilniaus mero Juozo Imbraso vadovaujami politikai fantastiškai išpūtė statybų kainą.

Negana to, dar bandė užsidirbti ir brangiai pirkdami rusiškai kalbančių vokiečių "konsultacines paslaugas".

Nutarus pagal koncesijos principą statyti mokyklą sostinės Balsių gyvenvietėje, pasirinkta didžiausią kainą pasiūliusi, tačiau tai pačiai partijai miela bendrovė "Vėtrūna".

Tuo tarpu skelbiant konkursą tiesti Vilniaus vakarinį aplinkkelį imtasi dar kitokios taktikos. Konkurso sąlygos buvo surašytos taip, kad jame galėtų dalyvauti tik viena šalies bendrovė – „tvarkiečiams“ artima įmonė „Panevėžio keliai“.

Jei konkurse būtų galėjusios dalyvauti daugiau bendrovių, nemaža tikimybė, kad kuri nors būtų pasiūliusi gal ir 30 mln. litų mažesnę kainą. Bet tokia galimybė išnyko jau rengiant konkurso sąlygas.

Jose nurodyta, kad dalyvauti gali tiktai tos bendrovės, kurios jau yra pastačiusios analogišką objektą, o jo vertė – mažiausiai 87,8 mln. litų.

Kelininkai teigia, kad nuo nepriklausomybės atkūrimo Lietuvoje įgyvendintas tik vienas tokios vertės objektas – pagal Žvyrkelių asfaltavimo programą. Jis irgi buvo patikėtas „Panevėžio keliams“.

Atrodo, kad ir vakarinio aplinkkelio konkurso ypatumus nulėmė „Panevėžio kelių“ bičiulystė su partija „Tvarka ir teisingumas“. Prieš 6 metus šios bendrovės valdybos pirmininkas Gvidas Drobužas buvo išrinktas į Panevėžio miesto tarybą pagal dabartinių „tvarkiečių“ sąrašus ir priklausė jų frakcijai. Ši bendrovė nuo seno remia partiją „Tvarka ir teisingumas“.