Aptarime dalyvavęs Vilniaus mero pavaduotojas Algimantas Vakarinas teigė, kad tai jau paskutinė svarstymų dalis.

"Šiandiena baigiamoji svarstymų apie tramvajų dalis, todėl mums buvo svarbu sužinoti vilniečių nuomonę. Po to mes apibendrinsime ir įvertinsime visuomenės nuomonę, kuri vėliau bus išdėstyta Vilniaus miesto tarybai", - kalbėjo A.Vakarinas.

Aptarime dalyvavęs Prancūzijos bendrovės "Systra", kuri parengė tramvajaus projektą Vilniuje, atstovas Raymondas Grafas (Raimonas Grafas) pristatė pirmąją tramvajaus liniją "Santariškės - Stotis", kurią planuojama pradėti tiesti 2004 metais.

"Pirmasis tramvajaus maršrutas, kurį sudarys 4 stotelės, bus 10,4 kilometro ilgio, eismo intervalas piko metu būtų 3,45 minutės. Per metus tokiu tramvajumi pasinaudotų 177 tūkst. keleivių", - sakė R.Grafas.

Kaip teigia savivaldybė, kelionė troleibusu nuo Autobusų stoties iki Kuro aparatūros stotelės trunka 26 minutes, o tramvajumi tą patį atstumą galima nuvažiuoti per 16 minučių.

Savivaldybė jau yra patvirtinusi tris greitojo tramvajaus maršrutus: "Santariškės - Stotis", "Justiniškės - Lazdynai" ir "Karoliniškės - Saulėtekis".

Vien tik pirmojo tramvajaus maršruto, kurį numatoma statyti iki 2007 metų, įvedimas kainuotų 580 mln. litų.

Anot savivaldybės, maždaug 60 proc. vilniečių gyvena šiaurinėje Neries dalyje (Viršuliškėse, Pilaitėje, Žirmūnuose ir kituose mikrorajonuose), o dirba pietinėje (centriniuose rajonuose) - tai ir lemia didelį judėjimą į darbovietes ir iš jų.

Numatoma, kad gerėjant pragyvenimo lygiui bei formuojantis vidutiniam gyventojų sluoksniui, didės automobilizacijos lygis bei vis daugiau miestiečių įsigis nekilnojamojo turto Vilniaus priemiesčiuose, o tai padidins judėjimo poreikį iš priemiesčių į pagrindines miesto dalis ir atvirkščiai.

Savivaldybė tikisi, kad greitųjų tramvajų tinklas pagerins Vilniaus viešojo transporto darbą ir padidins juo besinaudojančių gyventojų skaičių.