Pasak jo, Prancūzijos bendrovės "Systra" parengtas tramvajaus projektas tenkina tik jos ir keleto suinteresuotų asmenų interesus, o Lietuvos biudžetui gali atnešti didelius nuostolius.

Centristas mano, kad projektas organizuojamas neskaidriai, visuomenei pateikiama tik dalis informacijos, valstybė prisiima didžiulius finansinius įsipareigojimus.

Kalbėdamas apie "Systros" ir "Williams" projektų panašumus, LCS pirmininko pavaduotojas Algis Čaplikas ragino: "Mokykimės iš savo klaidų".

1999 metais tuometinės konservatorių ir krikščionių demokratų daugumos sprendimu trečdalis "Mažeikių naftos" komplekso akcijų ir valdymo teisės buvo parduotos JAV bendrovei "Williams". Šių metų rugpjūtį "Williams" nusprendė pasitraukti iš Lietuvos, palikdama, Ūkio ministerijos teigimu, 750 mln. litų faktinių nuostolių "Mažeikių naftoje".

K.Glaveckas mano, jog greitojo tramvajaus linijų nutiesimas yra beprasmis ne tik ekonomiškai. "Tramvajus neišspręs užterštumo problemos, o tik užkiš miesto gatves", - teigė parlamentaras, pažymėjęs, jog miestas ilgam pavirs statybų aikštele.

LCS atstovai siūlo vietoje 2,6 mlrd. litų investicijų, reikalingų greitojo tramvajaus projekto įgyvendinimui, skirti 500 mln. litų autobusų ir troleibusų parko atnaujinimui.

Tuo tarpu liepos viduryje sostinės savivaldybės patvirtintame susisiekimo tramvajais infrastruktūros specialiajame plane numatoma, kad greitųjų tramvajų tinklas pagerins Vilniaus viešojo transporto darbą ir padidins juo besinaudojančių gyventojų skaičių.

Taip pat patvirtinti pirmi trys greitojo tramvajaus maršrutai: "Santariškės - Stotis", "Justiniškės - Lazdynai" ir "Karoliniškės - Saulėtekis".