Norėdami visiškai ištuštinti politinei kampanijai skirtas sąskaitas, per paskutinę savaitę iki rinkimų kandidatai turėtų išleisti apie 104 tūkst. litų. "Jie išleis gerokai daugiau ir dar prisidarys skolų", - šmaikštaudamas prognozavo Vyriausiosios rinkimų komisijos (VRK) pirmininkas Zenonas Vaigauskas. Pateikti VRK pradines politinių kampanijų finansavimo ataskaitas (o viešosios informacijos rengėjai ar platintojai - deklaracijas) kampanijų dalyvius įpareigoja įstatymas. Tai būtina padaryti likus ne mažiau kaip 10 dienų iki rinkimų dienos.

Didžiausią sumą politinei kampanijai - 60 tūkst. litų - deklaravo partijos "Tvarka ir teisingumas" remiamas Antanas Terleckas. Visą sumą, kurios dalis - apie 27 tūkst. litų jau išleista, kandidatui skyrė jį iškėlusi partija. 30 tūkst. litų, gautų iš partijos, agitacinei kampanijai nurodė turįs konservatorių atstovas Kęstutis Čilinskas (išleido 1,2 lito). Valstiečių liaudininkų sąjungos remiama Monika Ražanauskienė iš savo partijos gavo 25 tūkst. litų, išleido - 1,7 tūkst. litų.

Penkiais tūkstančiais mažiau savo kandidatą Gediminą Jegelevičių parėmė Liberalų ir centro sąjunga. Iš 20 tūkst. litų jis deklaravo panaudojęs 1,2 lito. Socialdemokratė Ona Balevičiūtė rinkimų kampanijai iš savo partijos sulaukė 10 tūkst. litų, išleido - 3 tūkst. litų. Pensininkų partijos atstovą Vytautą Jurgį Kadžį parėmė keli fiziniai asmenys - paaukojo 650 litų. Naujosios sąjungos kandidatas Aurimas Truncė ir Liberalų sąjūdžio remiama Ramutė Orenienė reklaminei kampanijai prisipažino negavę jokių lėšų, todėl nieko ir neišleidę. Buvęs Darbo partijos lyderis Viktoras Uspaskichas, praėjusią savaitę sugrįžęs iš Maskvos, agitacinei kampanijai deklaravo negavęs jokių įplaukų, tačiau nurodė išleidęs 9 tūkst. litų.

Duomenis apie paskelbtą politinę reklamą VRK pateikė šeši viešosios informacijos skleidėjai. Deklaracijos rodo, kad bendra tokiai reklamai išleista pinigų suma siekia 71 tūkst. litų. Mieliausiai kandidatai reklamavosi regiono žiniasklaidos priemonėse (Alytaus TV, "Alytaus naujienose", "Dainavos žodyje" ir kt.). Brangiausia reklama buvo užsakyta radijuje FM99.