Kaip rašoma teismo pranešime spaudai, Neringos savivaldybė prašė teismo panaikinti kaip neteisėtą ir nepagrįstą Konkurencijos tarybos 2007-05-17 nutarimą „Dėl Neringos savivaldybės tarybos 2004-12-27 sprendimu Nr.T1-271 patvirtintų vietinės rinkliavos už leidimą įvažiuoti mechaninėmis priemonėmis į valstybės saugomą Kuršių nerijos nacionalinio parko Neringos savivaldybės administruojamą teritoriją lengvatų atitikties Konkurencijos įstatymo 4 straipsnio reikalavimams tyrimo pradėjimo“.

Neringos savivaldybės atstovas skunde teismui teigė, kad Konkurencijos taryba, priimdama šį nutarimą, peržengė savo kompetencijos ribas. Kadangi Neringos savivaldybės tarybos 2004-12-27 sprendimas yra norminis administracinis aktas, tirti jo teisėtumą gali tik teismas. Savivaldybės nuomone, Konkurencijos tarybai pagal Konkurencijos įstatymo nuostatas nesuteikta teisė tirti savivaldybių norminių administracinių aktų teisėtumą.

Konkurencijos tarybos atstovas teismui paaiškino, jog tyrimą dėl Neringos savivaldybės tarybos sprendimo Konkurencijos taryba vykdė neperžengdama savo kompetencijos ribų, laikydamasi Konkurencijos įstatymo nuostatų ir Konkurencijos tarybos darbo reglamente numatytos tvarkos, todėl prašė skundą atmesti kaip nepagrįstą.

Vilniaus apygardos administracinis teismas, išnagrinėjęs skundą priėjo išvadą, jog nėra pagrindo naikinti Konkurencijos tarybos 2007-05-17 nutarimą, nes priimant jį nebuvo pažeistos pagrindinės procedūros, taisyklės, turėjusios užtikrinti objektyvų visų aplinkybių įvertinimą bei sprendimo pagrįstumą.

Konkurencijos taryba sprendimą pradėti tyrimą priėmė savo kompetencijos ribose. Nei Konkurencijos įstatymas, nei Reglamentas neapriboja informacijos šaltinių, kuriais gali remtis pradėdama tyrimą savo iniciatyva dėl galimo Konkurencijos įstatymo 4 str. reikalavimų pažeidimo priimant atitinkamą teisės aktą.

Vilniaus apygardos administracinio teismo sprendimas per 14 dienų nuo jo paskelbimo gali būti apskųstas apeliaciniu skundu Lietuvos vyriausiajam administraciniam teismui.