Pilotas nusprendė nutupdyti orlaivį Palangos tarptautiniame oro uoste. 10 val. 19 minučių lėktuvas sėkmingai nutūpė, nė vienam iš 16 keleivių ir 5 įgulos narių pavojus nebuvo iškilęs, sakė A.Šumskas.

Jo teigimu, incidentas bus vertinamas kaip rimtas. Į Palangą išvyko LAL inžinierių brigada, kuri nustatys variklio gedimą. Priverstinai nutūpusio lėktuvo keleiviai autobusu buvo atvežti į Vilnių.

Tai jau trečiasis šiemet LAL turimų "Saab 2000" gedimas, dėl kurio lėktuvai buvo priversti leistis su vienu neveikiančiu varikliu.

Gegužę Vilniaus oro uoste, sugedus vienam varikliui, tūpė du LAL "Saab 2000" - pirmąsyk - dėl sugedusio variklio hidraulinio siurblio, antrąkart - dėl kairiojo variklio sūkių reguliatoriaus gedimo. Abiem atvejais žmonės nenukentėjo.

Anksčiau LAL skelbė, kad lėktuvo "Saab 2000" konstrukcija numato saugų nusileidimą esant vienam išjungtam varikliui, todėl toks nusileidimas keleiviams pavojaus nekelia.

Pernai ir užpernai užfiksuoti bent keli incidentai, susiję su nedideliais "Saab 2000" gedimais. Dažniausiai neįsijungdavo davikliai, rodantys, kad išsiskleidė lėktuvo važiuoklė.

"Saab 2000" yra Švedijoje pagamintas dvimotoris turbosraigtinis lėktuvas. LAL taip pat turi du mažesnius "Saab 340 B" lėktuvus.

Bendrovės gamintojos teigimu, "Saab 2000" laikomas vienu patikimiausių "aukštos technologijos" turbosraigtinių regioninio nuotolio lėktuvų. LAL turimos modifikacijos orlaivis talpina 50 keleivių, skrenda kreiseriniu 370 mazgų (685 km per valandą) greičiu, gali pakilti į 9,5 kilometro aukštį ir nepapildydamas kuro atsargų nuskristi 2340 kilometrų.

"Saab 2000" buvo sertifikuotas ir pradėtas masiškai gaminti 1994 metais. Dauguma konstrukcinių sprendimų perimta iš sėkmingu laikomo modelio "Saab 340 B".