"Politikoje visą laiką gyveni nuo rinkimų iki rinkimų", - "Verslo žinioms" sakė Naujosios sąjungos lyderis Artūras Paulauskas, kurio vadovaujami socialliberalai pastaraisiais mėnesiais parengė bene daugiausia pataisų, kurias politologai bei viešųjų ryšių specialistai linkę vadinti "populistinėmis" ir "pernelyg radikaliomis", tačiau atkreipiančiomis rinkėjų dėmesį.

Seimo Biudžeto ir finansų komiteto pirmininkas Jonas Lionginas teigia pastebėjęs, jog artėjant rinkimams Seime įregistruojama aibė nelogiškų bei finansiškai nepagrįstų įstatymų pataisų. Geriausias pavyzdys - 2007 metų biudžeto projektas, kuriam parlamentarai pateikė siūlymų už 3,55 mlrd. litų.

Reklamos agentūros "Euro RSCG Mia" generalinis direktorius Marius Jovaiša, pažymi, jog populistinės įstatymų pataisos - gana efektyvus būdas pasireklamuoti prieš rinkimus, ir nieko daugiau tomis pataisomis dažniausiai nesiekiama.

Be to, jo teigimu, populistiniai siūlymai bet kada gali atsigręžti prieš jų autorius, nes artėjant rinkimams būtinai atsiras kas nors, kas įžvelgs, kokioms interesų grupėms pateiktos pataisos yra naudingos, o tuomet jau teks gintis nuo kritikos.