Ši aplinkybė, kaip ir labai prasta prognozė, artimiausiomis dienomis žadanti stiprų priešinį vėją, privertė pilotus, pasvėrus visas skrydžio detales, priimti sprendimą keisti maršrutą, rašoma pranešime spaudai.

Lakūnai nutarė sukti Malaizijos link ir jau gavo leidimą įskristi į šios šalies oro erdvę. Pirmadienį jie ketina iš pradžių skristi į vienoje Filipinų salų esantį miestą Puerto Princesa ir, prisipildę degalų, tęsti kelionę 1300 kilometrų maršrutu į Kučingą Malaizijoje.

Penktadienį tris valandas per audras skridę virš Ramiojo vandenyno, jie buvo priversti sugrįžti į Okinavą. Šeštadienį lakūnai taip pat išsyk nepasiekė Filipinų sostinės Manilos – turėjo leistis atsarginiame Laoago aerodrome papildyti degalų atsargas.

„Papildomi nusileidimai, kaip ir bet kokie priverstiniai sustojimai bei vadinamosios aptarnavimo paslaugos, kurių iš esmės nėra, pagal savo tvarką gyvenančioje Azijoje kainuoja lakūnams neįtikėtinai didelius, jau ne pagal jų išteklius pinigus“, - teigiama pranešime.

Kita vertus, patyrę daug gaišaties, lakūnai esą nenori, kad skridimas nusitęstų pernelyg ilgai.

Dar viena svarių priežasčių, leidžiančių keisti maršrutą yra ta, kad Australijoje pagal išankstinį grafiką numatytus lėktuvo techninės priežiūros darbus pavyko atlikti Chabarovske.