Kaip vyko pirmasis seminaras ir kokių naudingų žinių jame gali gauti amatininkai, galite pažiūrėti šiame videoreportaže.


„Mes norime Jums padėti skaitmeninio pasaulio chaose atrasti nišą savo produkcijos rinkodarai, išmokti teisingai ir taikliai pozicionuoti rinkoje jau sėkmingai besivystantį ar naujai įkurtą verslą“, – pristatydama naują seminarų ciklą apie jų paskirtį kalbėjo VšĮ Kaimo verslo ir rinkų plėtros agentūros direktorė Aneta Kacėnaitė. Direktorė amatininkus ir tautinio paveldo produktų kūrėjus paragino nebijoti kreiptis pagalbos į Agentūrą, klausti ir ieškoti atsakymų į visus iškylančius klausimus, kartu spręsti problemas, su kuriomis jie susiduria.

Pasak Žemės ūkio ministerijos Mokslo ir inovacijų skyriaus vedėjo Dariaus Liutiko, tautinio paveldo produkcija turi būti identifikuojama būtent per tautinio paveldo produktų ženklus. „Taip kuriamas tapatumo simbolis, kuris turi savo aukštą vertę ir yra lengvai atpažįstamas pirkėjui tiek Lietuvoje, tiek užsienyje“, – tautinio paveldo produktų taisyklingo ženklinimo nauda įsitikinęs D. Liutikas.

Žemės ūkio rūmų direktorius Sigito Dimaičio nuomone, yra itin svarbu tvirtas tarpinstitucinis bendradarbiavimas, siekiant kuo tikslingiau padėti amatininkams ir tautinio paveldo produktų kūrėjams. Jam antrino ir Lietuvos tautinio paveldo gamintojų ir kūrėjų asociacijos pirmininkė Jolanta Kubolienė, įvardijusi ir vieną iš opiausių sistemos neveiksnumą – mažą amatininkų centrų aktyvumą bei valstybinių institucijų sukoncentruotą dėmesį į tautinio paveldo produktų pristatymą užsienyje, bet ne Lietuvoje.

Seminaro dalyviai buvo ne tik supažindinti su įvaizdžio formavimo, savo vartotojo pasirinkimo ypatybėmis ir bendromis verslo plėtimo teorinėmis žiniomis, bet buvo pakviesti atlikti ir praktines užduotis, aktyviai įsitraukti į diskusijas, pasidalinti savo gerąja patirtimi ar iškilusiais iššūkiais.

Mokymus vedusi lektorė Janina Sabaitė Melnikovienė pristatė verslo kaip sistemos principus, išskyrė svarbiausius sėkmingo produkto ir efektyvios veiklos elementus, aiškiais ir iliustruotais pavyzdžiais pateikė sėkmingus verslo modelius. Lektorė paragino atlikti savo idealių klientų analizę, naudotis jos pateikiama klientų pažinimo ir patirčių metodika. Gerai pažinus savo vartotojus, galima taikliai pasirinkti pardavimų kanalus ir apsibrėžti savo verslo planą. Lektorė praktinių užsiėmimų metu taip pat mokė suformuoti savo rinkodaros strategijas.

„Pagrindiniai trys principai amatininkams bei tautinio paveldo produktų kūrėjams parduoti savo prekes yra: komunikacija, komunikacija ir komunikacija, – po seminaro kartu su lektore vienu balsu kartojo seminaro dalyviai.

Į pirmąją renginio dalį atvyko amatininkai bei tautinio paveldo produktų kūrėjai iš Trakų, Utenos, Panevėžio, Pabradės, Varėnos, Vilniaus rajono ir kitų Lietuvos miestų bei miestelių. Toks pat seminaras laukia dar daugiau dalyvių ir lapkričio 19 d. Kaune.

Kviečiame registruotis ir dalyvauti:

Tautinio paveldo produktų pardavimų ir pateikimo klientams bei visuomenei sistemos kūrimas
Lapkričio 19 d. Kaune Žemės ūkio rūmuose. Registruotis galima iki lapkričio 16 d.

Taip pat lapkričio 26 d. Kaune praktinis seminaras „Tautinio paveldo reklamavimas ir pristatymas visuomenei socialiniuose tinkluose“ Kauno kolegijoje. Registruotis galima iki lapkričio 23 d.

O gruodžio 6 d. VšĮ Kaimo verslo ir rinkų plėtros agentūra kartu su Žemės ūkio ministerija bei Kaišiadorių rajono savivaldybe kviečia dalyvauti metinėje tautinio paveldo konferencijoje „Tautinio paveldo produktų apsauga, kūrimas, realizavimas ir populiarinimas“.

Registracijos forma

Apie seminarą plačiau šiame video reportaže.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (3)