„Per metus pigo 15 prekių. Tai susiję su tinklų konkurencija ir akcijomis. Vištų ketvirčiai, cukrus, „Natura“ aliejus – tai prekės, kurias tinklai ištraukė „paakcijuoti“. Nedideli pamažėjimai pigiausių prekių kategorijoje yra dar susiję su tuo, kad Barbora, prieš tai neprekiavusi pačiais pigiausiais maisto produktais, juos įtraukė į asortimentą ir taip pamažino vidutinį kainos lygį. Be to, toliau krenta pigiausios kavos ir arbatos kainos, nes tinklai paieškojo pigesnių alternatyvų“, – aiškina Petras Čepkauskas, vienas iš „Pricer.lt“ vadovų.

Kaip keitėsi kainos

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (2)