Visą vasarą prekybos tinkle „Maxima“ pirkėjai galės įsigyti originaliai nuaugusių „Kietaviškių“ daržovių ir tokiu būdu prisidėti prie maisto nešvaistymo. Tokių daržovių per vasarą ketinama parduoti 100 tonų.

„Prekybos centruose pirkėjai įpratę matyti tobulos išvaizdos daržoves, bet visi suprantame, kad gamtoje nėra vieno standarto. Šios iniciatyvos dėka bus galima įsitikinti, kad forma nelemia skonio, ir kartu prisidėti prie aplinkos tausojimo, maisto nešvaistymo. Ši tema mūsų prekybos tinklui itin svarbi“, – apie visą vasarą truksiančią iniciatyvą pasakoja prekybos tinklo komunikacijos ir įvaizdžio departamento direktorė Ernesta Dapkienė.

Šiltnamiuose originaliai nuauga kas dešimta daržovė – taip kasmet jos sudaro net 550 tonų. Dalis nestandarinių daržovių dovanojama „Maisto bankui“, socialiai atsakingiems verslams, taip pat iš jų gaminamos natūralios sultys.

„Priimdami į savo namus nestandartines daržoves ne tik edukuojame savo vaikus, bet ir labai konkrečiais veiksmais prisidedame prie vadinamojo „zero waste“, arba gyvenimo be atliekų. Įstatymai labai griežtai reglamentuoja, kokiomis daržovėmis gali būti prekiaujama prekybos centruose. Tad labai džiaugiamės, kad šią maisto nešvaistymo iniciatyvą palaiko ir valstybė, suteikusi galimybę tiesiogiai supažindinti vartotojus su nestandartinės formos, tačiau tokiomis pačiomis skaniomis, maistingomis ir kiekvieno mūsų organizmui reikalingomis daržovėmis“, – sako „Kietaviškių“ marketingo vadovė Skaistė Sližė.

Socialinės iniciatyvos „Gražuolė ir pabaisa“ ženklu pažymėti agurkai bei žaismingai iliustruoti „Bjaurusis ančiukas“ pomidorai pirkėjus turėtų maloniai nustebinti ne tik kūrybiškai perteiktomis pasakų metaforomis, bet ir trečdaliu mažesne kaina.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (9)