Didžiulis avienos poreikis Artimuosiuose Rytuose reiškia, kad krovininė erdvė keleiviniuose lėktuvuose dabar būna užpildyta šviežia atšaldyta ėriena ir aviena, teigiama pramonės grupės „Meat & Livestock Australia“ ataskaitoje. 2018 m. oro linijos, jungiančios Australiją su Persijos įlanka, pirmą kartą ėmėsi gabenti avieną, iki tol plukdytą jūromis: šis prekybos srautas vertinamas 476 milijonais Australijos dolerių (330 mln. JAV dolerių).

Prekyba smarkiai išaugo, kai oro linijų bendrovės, tokios kaip „Emirates“ ir „Qatar Airways Ltd.“, padidino skrydžių skaičių iš Australijos į Persijos įlankos uostus: Dubajų, Abu Dabį ir Dohą. Šiuo metu Persijos įlankos maršrutai sudaro apie 7,5 proc. visų skrydžių iš Australijos, palyginti su mažiau nei 3 proc. prieš dešimtmetį, rodo „MLA“ surinkti duomenys – o tai reiškia, kad lėktuvuose yra ir daugiau krovininės vietos avių skerdienai.

Ataskaitoje teigiama, kad aviena vidutiniškai užima 68 proc. visų iš Australijos į Artimuosius Rytus ir Šiaurės Afriką išvykstančių lėktuvų krovinių skyrių. Lėktuvai, skrendantys iš Melburno – o tai yra didžiausio krovinių gabenimo pajėgumo maršrutas – pakyla beveik pilnai užpildyti, nes 93 proc. iš maždaug 30 000 tonų krovininės erdvės jau užima aviena, rašoma ataskaitoje.

Artimųjų Rytų ir Šiaurės Afrikos rinka Australijai ypač pelninga ir 2018 m. atnešė net 859 mln. Australijos dolerių pajamų: šiuo metu tai yra pagrindiniai Australijos avienos pirkėjai, lenkiantys JAV (823 mln. Australijos dolerių) ir Kiniją (678 mln. Australijos dolerių).

Vis dėlto, kadangi „Qantas Airways Ltd.“ atsisakė savo centro Dubajuje, naujasis oro prekybos pranašumas pakibo ant plauko, teigiama „MLA“ ataskaitoje. Australijos avių augintojams gali tekti ieškoti naujų oro linijų, jeigu jie nori ir toliau maitinti savo geriausius klientus.