VVTAT nuo metų pradžios sulaukė per 200 vartotojų prašymų dėl UAB „Sinerta LDC“ administruojamose internetinėse svetainėse įsigytų prekių nepristatymo ir už jas sumokėtų pinigų negrąžinimo. Dalis ginčų iki restruktūrizavimo bylos iškėlimo įmonei bei tarpininkaujant VVTAT buvo sprendžiami taikiai, grąžinant vartotojams už nepristatytas prekes sumokėtus pinigus. Tačiau įmonei nustojus spręsti ginčus ir VVTAT toliau gaunant daug naujų vartotojų prašymų, Tarnyba kreipėsi į UAB „Sinerta LDC“, nurodydama pašalinti vykdomus vartotojų teisių pažeidimus. Pardavėjui tęsiant vartotojų interesus šiurkščiai pažeidžiančią veiklą, VVTAT inicijavo prieigos prie elektroninių parduotuvių blokavimą.

Vartotojai, neatgavę už šiose elektroninėse parduotuvėse įsigytas, bet negautas prekes sumokėtų pinigų, raginami iki 2024-05-05 pareikšti kreditorinius reikalavimus UAB „Sinerta LDC“ restruktūrizavimo byloje. Detalesnė informacija apie tai čia.