„Lietuva siekia, kad per šalies teritoriją keliautų kuo daugiau krovinių iš Kinijos į Europą, būtų naudojamasi Šeštokų, o po kelerių metų, kai bus baigti europinės geležinkelio vėžės įrengimo darbai, - ir Palemono įvairiarūšiais terminalais.

Be to, esame pasirengę stiprinti trišalę partnerystę su Kinija ir Baltarusija. Galime užtikrinti kokybišką transporto ir logistikos grandinę tiek jūra per Klaipėdos uostą, tiek geležinkeliu, kroviniams, skirtiems prie Minsko Kinijos įmonės „China Merchants Group“ kuriamam pramonės parkui „Didysis akmuo“, - sakė susisiekimo ministras R. Masiulis.

Ministro teigimu, Susisiekimo ministerija šiuo klausimu jau yra nemažai nuveikusi - parengusi trišalio Kinijos-Lietuvos-Baltarusijos susitarimo dėl krovinių vežimo koridoriaus plėtros projektą, kuris pateiktas ir derinamas su Kinija ir Baltarusija.

Susisiekimo ministras R. Masiulis Kinijoje taip pat pristatė Vyriausybės planus dėl Klaipėdos valstybinio jūrų uosto plėtros: Lietuva suinteresuota į uostą pritraukti dar daugiau krovinių, todėl siekia užmegzti glaudesnius ryšius su Kinijos įmonėmis.

Numatoma tęsti bendradarbiavimą ir civilinės aviacijos srityje. Gavus Europos Komisijos leidimą, planuojama pradėti konsultacijas dėl tiesioginių reguliariųjų skrydžių tarp Kinijos ir Lietuvos organizavimo ir pasirašyti tarpvyriausybinį oro susisiekimo susitarimą.

Susitikimo metu akcentuota, kad Lietuva planuoja ir toliau dalyvauti Kinijos ir Vidurio bei Rytų Europos valstybių bendroje veikloje formatu Kinija+16.

Šaltinis
Temos
Be raštiško ELTA sutikimo šios naujienos tekstą kopijuoti draudžiama.
ELTA
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (19)