Per pirmuosius dvyliką veiklos Lietuvoje mėnesių bendrovė planuoja atidaryti 12 parduotuvių, o iki 2020 m. jų skaičius turėtų pasiekti 50. Jos įsikurs skirtingose šalies vietovėse, daugiausiai miestuose, turinčiuose daugiau kaip 10 tūkst.gyventojų.

Tinklo parduotuvėse, numatoma, dirbs daugiau kaip 500 žmonių.

„Pepco“ Vidurio ir Rytų Europos vykdomasis direktorius Marcinas Stanko tikisi, kad veiklos pradžia Lietuvoje atvers šiam tinklui galimybes visame Baltijos regione.

„Lietuvos rinka mūsų prekių ženklui yra labai perspektyvi. Esame tikri, kad mūsų pasiūlymai sulauks vietos pirkėjų dėmesio ir taps vartais tolesnei plėtrai Baltijos regione“, - sako M. Stanko.

Apie 60 proc. „Pepco“ asortimento sudaro drabužiai, likusią dalį - kitos prekės.

„Pepco“ šiuo metu valdo daugiau kaip tūkstantį parduotuvių Čekijoje, Kroatijoje, Vengrijoje, Lenkijoje, Slovakijoje ir Rumunijoje. Prekybos tinklas veiklą pradėjo 2004 m. Lenkijoje.

„Pepco“ prekių ženklas priklauso Pietų Afrikos investicijų kontroliuojančiajai bendrovei „Pepkor“.

Šaltinis
Temos
Be raštiško ELTA sutikimo šios naujienos tekstą kopijuoti draudžiama.
ELTA
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (20)