Jau yra paskelbta, kad uždarymas vyks gegužės 7 dieną. Apie tai praneša parduotuvėje iškabinti užrašai, data paskelbta ir internetiniame puslapyje. Jame taip pat informuojama ir apie didįjį finalinį išpardavimą.

Pasinaudoti nuolaidomis pirkėjai suskubo iš anksto, dauguma lentynų liko tuštutėlės.

Tarp smarkiai ištuštėjusių lentynų daugiausia buvo likę šokoladukų, sausainių, riešutų ir įvairių užkandžių. Taip pat jose puikavosi uogienės, ne tokie įprasti lietuvio skrandžiui produktai kaip čatniai ir pan. Nemažai neišparduotų liko prieskonių, tuo tarpu sriubų skyrelis praktiškai nusiaubtas.

Beveik visiškai užpildytos liko alkoholio lentynos ir kepinių skyrius.

„Kaip tuščia“, – ištuštėjusios lentynos pro akį nepraslydo vienai pirkėjų, atėjusiai nusipirkti kavos.

Nuolaidos iškabintos ant daugelio prekių, daugumai jų nupigintos perpus.

Gana įprastai atrodė drabužių skyrius, kur, regis, pirkėjai dar nespėjo prasisukti.

Apie uždarymą ir pasitraukimą iš Lietuvos bendrovė pranešė praeitų metų lapkritį. Tuomet pranešime spaudai buvo aiškinama, kad „siekdama susikurti aiškų vaizdą apie savo šiandieninę įmonės padėtį ir svarbiausius jos rezultatus, šį ketinimą įmonė priėmė po išsamios 466 tarptautinių parduotuvių peržiūros.“

Atlikus peržiūrą paaiškėjo, kad bendrovės tarptautinis verslas yra padalytas į dvi dalis: nuosavą verslą, kuris yra nuostolingas daugelyje rinkų, ir pelningą franšizės verslą, pernai atnešusį 87 mln. svarų pelno. 2015 m. „Marks & Spencer“ grupė 10-yje rinkų patyrė 45 mln. svarų nuostolių nuo bendrų 171 mln. svarų pajamų, o kai kuriose rinkose nuostolių patiriama jau 5 metus.

Nustatyta, kad tai lemia keli veiksniai, įskaitant suskaidytą parduotuvių portfelį ir didesnės apimties veiklos trūkumą. Be to, šiose rinkose yra ribotos būsimo augimo galimybės, buvo rašoma bendrovės pranešime spaudai.