Tačiau nė vienas jų nepripažįsta, kad situacija rinkoje kaista, o artėjant vasarai – bus dar sunkiau.

Akcija, nuolaida, išpardavimas, švarinam lentynas ir panašiais šūkiais pastaruosius mėnesius į savo parduotuves vilioja penki pagrindiniai mažmeninės rinkos žaidėjai. Specialistai tvirtina, kad toks rinkodarinis kainų karas anksčiau vyko tik telekomunikacijų sektoriuje.

Ilgametei rinkos lyderei „Maximai“ paskelbus apie tai, kad ji mažina savo tūkstančio perkamiausių prekių kainas, rinkos naujokė „Lidl“ taip pat neatsiliko: startavo kampanija „Atpigo“.

Nė vienas prekybos tinklas nekalba, kad rinkoje temperatūra kaista – atėjus „Lidl'ui“, kuris, anot rinkodaros specialistų, turi kitokį požiūrį, čia darosi įdomu.

Pasak rinkos stebėtojų, laukiant „Lidl“ atėjimo, buvo manoma, kad labiausiai nukentės „Norfos“ tinklas, tačiau suklupo „Maxima“. Abstrakčiai pripažįsta visi: rinka konkurencinga buvo, yra ir bus.

Pasak rinkodaros specialistų, artėjant vasarai karas tik stiprės, nes prekybos tinklai sieks vis labiau išlaikyti klientus, kad jie suprastų, jog pas juos pigiau ne konkrečios prekės, o bendra tendencija: pas mus pigiausia.