Brolių Patricko ir Johno Collisonu įkurta bendrovė „Stripe“ padeda įmonėms priimti bet kokios formos internetinius mokėjimus. Jų paslaugos sulaukė didžiulio populiarumo, dėl ko kompanija pateko į aukščiausiąjį startuolių lygį. Jame esančios kompanijos vadinamos „vienaragiais“ ir yra vertinamos 1 mlrd. JAV dolerių ar daugiau.

Šiuo metu „Stripe“ yra vertinama 5 mlrd. JAV dolerių. O vos prieš septynis mėnesius jos vertė siekė 3,5 mlrd. JAV dolerių, sako jos įkūrėjai. Kiek į kompaniją investavo „Visa“ neatskleidžiama, tačiau skelbiama, kad lėšos bus skirtos kompanijos tarptautinei plėtrai ir naujoms darbo vietoms kurti.

„Stripe“ taip pat yra sulaukusi daugiau nei 300 mln. JAV dolerių vertės investicijų iš tokių bendrovių, kaip „Sequoia Capital“, „American Express“, „General Catalyst“ ir „Kleiner Perkins“.

„Manau, kad vertė padidėjo dėl stebėtino šios kompanijos augimo, – sakė „Stripe“ vadovas P. Collisonas. – Dabar mūsų pajamos ir sandorių apyvarta yra didesnė nei tikėjomės.“

„Stripe“ bendradarbiauja su vis didesniu skaičiumi kompanijų. Liepos pradžioje kompanija pasirašė sutartį su „American Express“, kad prekybininkai galėtų priimti mokėjimus savo internetinėse parduotuvėse per naują kompanijos sistemą, kuri konkuruoja su „PayPal“.

O pernai „Stripe“ pasiekė susitarimą su bendrove „Ant Financial“, kurios teikiama finansinė paslauga „Alipay“ laikoma didžiausia Kinijoje „skaitmenine pinigine“. Šis susitarimas leis internetinėms parduotuvėms priimti mokėjimus iš pirkėjų iš Kinijos.

Be to, „Apple“ kompaniją „Stripe“ nurodo, kaip savo mokėjimų paslaugos „Apple Pay“ partnerę. Per „Stripe“ taip pat atliekami visi mokėjimai, kuriuos atlieka „Pinterest“, „Facebook“ ir „Twitter“ vartotojai.

Kitas etapas „Stripe“ gyvenime – tarptautinė plėtra, ir „Visa“ investicijos leis bendrovei išplėsti savo veiklą už Jungtinių Valstijų ribų. Šiuo metu kompanija paslaugas teikia jau dvidešimtyje šalių ir artimiausiais mėnesiais ketina plėsti savo veiklą Azijoje.

Anot P. Collisono, „Stripe“ ir „Visa“ taip pat bendradarbiaus siekiant didinti mokėjimų kredito kortelėmis internete saugumą. Dėl to pirkėjams bus paprasčiau kredito kortele atsiskaityti už internetinius pirkinius.

„Visa“ viceprezidentas strateginėms partnerystėms ir inovacijoms Jimas McCarthy'is sakė, kad jo kompanijos partnerystė su „Stripe“ yra labai panaši su 2011 metų investicija į kompaniją „Square“. Bendrovei „Visa“ labiausiai patiko „Stripe“ populiarumas ir naudojimosi paprastumas, sakė J. McCarthy'is.

Šiuo metu pagrindinis „Stripe“ konkurentas yra „PayPal“, kurio padalinys „Braintree“ apdoroja tokių kompanijų, kaip „Uber“ ir „Munchery“ mokėjimus. „Braintree“ apdoroja 22,8 mlrd. JAV dolerių vertės mokėjimus, ir kompanijos klientų skaičius nuo 2013 metų daugiau nei padvigubėjo.
Nors informacijos apie savo apdorojamus mokėjimus „Stripe“ neatskleidžia, gerai informuoti šaltiniai teigia, kad jie siekia „Braintree“ lygį, tačiau auga sparčiau.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją