Pasak mažmenininkės, bendrieji grupės pardavimai ilgiau nei vienerius metus atidarytose parduotuvėse, kuruos sudaro daugiausia drabužių pardavimai, antrąjį metų ketvirtį sumažėjo 4 procentais, kur kas daugiau nei pirmąjį metų ketvirtį (1,5 proc.).

Pardavimai ilgiau nei vienerius metus atidarytose tinklo maisto produktų parduotuvėse išaugo 0,2 proc. Pirmąjį metų ketvirtį rezultatai šiame sektoriuje buvo geresni - „Marks & Spencer" maisto parduotuvių pardavimai pakilo 1,7 procento.

Ikimokestinis pusės metų „Marks & Spencer" tinklo pelnas per tris mėnesius iki rugsėjo sumažėjo 0,4 proc. M&S pastebi, kad moteriškų drabužių pardavimai toliau gerėja. Jų pardavimai per pirmuosius penkis metų mėnesius padidėjo 1,3 proc.

M&S vadovas Marcas Bollandas pasidžiaugė tinklo rezultatais, nors pripažino, kad „situacija rinkoje įtempta".

„Mes džiaugiamės šiais metais pasiektais rezultatais: bendrais grupės pelno rodikliais, stiprėjančiais moteriškų drabužių pardavimais, tebesitęsiančiu maisto produktų augimu, piniginėmis įplaukomis", - sakė jis. Tačiau pasak M. Bolando, rinkos sąlygos išlieka nelengvos.

„Dėl įtemptos padėties rinkoje išliekame atsargūs prognozuodami veiklą likusiais šių metų mėnesiais", - sakė jis.

Šaltinis
Temos
Be raštiško ELTA sutikimo šios naujienos tekstą kopijuoti draudžiama.
ELTA
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (9)