„Pas mane atėjo žmogus, prisistatė esąs iš įmonės „Klaipėdos vanduo" ir pareiškė, kad namuose reikia pakeisti vandens skaitiklį. Vyriškis ėmėsi darbo, tačiau jau po kelių akimirkų pasakė, kad kilo avarinė situacija ir, nieko nelaukęs, iškvietė avarinę tarnybą", - papasakojo moteris.

Anot jos, prieš ateinant meistrui bute jokios avarinės padėties nebuvo.

„Po mėnesio gavau sąskaitą, kad privalau sumokėti 191 litą. Meistras manęs neperspėjo, kad visa tai yra mokama. Juk pats sugadino, todėl pats ir turėtų apmokėti išlaidas. Aš esu pensininkė, neturiu lėšų, jei būčiau žinojusi, kad teks mokėti, būčiau susitvarkiusi pati ar paprašiusi draugiško kaimyno", - guodėsi klaipėdietė.

„Klaipėdos vandens" atstovai „Vakarų ekspresui" patvirtino, kad bute skaitikliai išties buvo keisti, tačiau esą apsieita be papildomų tarnybų pagalbos ir viskas esą buvo atlikta tvarkingai.

Savo ruožtu komunalinių paslaugų bendrovė „Vėtrungės būstas" neneigė, kad tądien bute trūko šalto vandens vamzdis, tad už jo sutvarkymą gyventojai ir atsiųsta sąskaita.

„Klaipėdos vanduo" savo kaltės neprisiima, o meistro sukelta avarija taip ir lieka neįrodyta. Kaltų nėra, o kenčia mano piniginė", - liūdnai konstatuoja M. Petrauskienė.