Kelių direkcija pradėjo rengti viešųjų pirkimų dokumentus dar šiemet numatomam skelbti viaduko statybų rangovų konkursui.

„Kartu su rusniškiais ieškojome optimaliausio sprendimo. Lietuvoje turi būti užtikrintas saugus ir patogus eismas, kuris negali vykti traktoriais per vandenį. Toje vietoje, kur potvynių metu užliejamas iki 400 metrų kelio ruožas, turės būti įrengta estakada, taip pat numatyta sutvarkyti kelią nuo Šilutės iki Rusnės. Atnaujinta infrastruktūra – tai atpildas už visą vargą, kurį rusniškiai patyrė“, – pranešime spaudai sako susisiekimo ministras Rokas Masiulis.

Per pastaruosius tris dešimtmečius buvo atlikta nemažai studijų ir analizių. Paskutinį kartą galimybių studija buvo atlikta 2014 m. Vėliau ji papildyta išsamiais hidrometeorologiniais tyrimais ir prieita prie išvados, kad optimaliausia išeitis būtų pastatyti 400 metrų ilgio estakadą.

Tuomet darbai nepradėti, nes studijoje nurodyta statybų kaina buvo pernelyg didelė – 17 mln. eurų.

Preliminariais duomenimis, šiuo metu Rusnėje planuojama statyti estakada gali kainuoti iki 10 mln. eurų. Joje būtų įrengtos dvi eismo juostos, dviračių takai. Manoma, kad projektas atsipirktų maždaug per 20 metų.

Susisiekimo ministerijos ir Kelių direkcijos nuomone, šį sprendimą realu įgyvendinti 2018 m.

Viaduko statyboms pritarė Vyriausybė. Projektą numatoma finansuoti kitų metų valstybės biudžeto lėšomis.

Rusnėje šiuo metu gyvena apie 1,5 tūkst. žmonių.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (10)