„Ši reforma brendo visą nepriklausomybės laikotarpį, iki šiol jai pritrūko politinės valios. Turime informacijos apie artimų šeimos narių įdarbinimą tose įmonėse, turime Viešųjų pirkimų tarnybos informaciją apie neskaidrius viešuosius pirkimus, matome neefektyvų valstybės turto valdymą, kai iki regiono ribos nuvalomi keliai, o toliau nėra valoma. Kiekvienas regionas gyvena kaip atskira kunigaikštystė, atskira karalystė.

Tie dalykai turi keistis, tai nėra moderni Lietuva, turime eiti į priekį ir statyti savo šalį kitais principais“, - antradienį spaudos konferencijoje sakė R. Masiulis.

Anot jo, nauja įmonė bus įsteigta vietoje valstybės įmonės „Automagistralė“ ir 10 regioninių kelių priežiūros įmonių.

„Tikslas padaryti šiemet, kad 2018 metais tokia viena įmonė jau veiktų. Jos valdymo principai bus tie, kurių reikalauja EBPO - dominuojantys nepriklausomi nariai valdyboje, valdybose nebus politinio pasitikėjimo žmonių“, - sakė R. Masiulis

Anot Susisiekimo ministerijos, centralizavus įmones, bus galima sutaupyti iki 8,5 mln. eurų. Į naują valstybės įmonę bus perkelta visa įmonių valdoma technika ir personalas, o jos būstinė bus ne Vilniuje. Pagal planą kelius valdyti numatoma perduoti Lietuvos automobilių kelių direkcijai.

Šaltinis
Temos
Naujienų agentūros BNS informaciją skelbti, cituoti ar kitaip atgaminti visuomenės informavimo priemonėse bei interneto tinklalapiuose be raštiško UAB "BNS" sutikimo neleidžiama.
BNS
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (28)