MTG prezidentas ir generalinis direktorius Jorgenas Madenas Lindemannas: „Baltijos regione veikėme du dešimtmečius ir mūsų kolegos čia sukūrė sėkmingą verslą. Siekiame įsitvirtinti pasaulinėje skaitmeninėje arenoje ir džiaugiuosi, jog radome pirkėją, kuris palaiko mūsų požiūrį dėl Baltijos šalių verslo potencialo.

Mūsų Baltijos šalių kolegos gali laukti naujos eros, kuri išnaudos visas Baltijos šalių rinkos galimybes“.

„Providence“ vykdomasis direktorius Karimas Tabetas: „MTG Baltijos šalių televizijos transliacijų verslai yra savo sričių lyderiai ir džiaugiamės galėdami prisijungti prie talentingos žmonių grupės ir kartu auginti bendrovę. Po „Bitės“ grupės įsigijimo 2016 metais, šis įsigijimas pabrėžia „Providence“ įsipareigojimus investuoti Baltijos šalių regione“.

TV3 vadovė Lietuvoje Laura Blaževičiūtė: „Žinome, kad „Providence“ mūsų regione turi ilgalaikių tikslų ir valdo sėkmingas investicijas į telekomunikacijų ir media sektorius. TV3 komanda neabejoja, kad suderinus amerikietišką „Providence“ patirtį bei verslo įgūdžius ir mūsų energiją, Lietuvos media rinka gaus naują postūmį plėtrai“.

Vilniaus universiteto Tarptautinių santykių ir politikos mokslų instituto dėstytojas Nerijus Maliukevičius: „Svarbu tai, kad mums strategiškai svarbi žiniasklaida išlieka Vakarų kapitalo rankose. Esame turėję ir kitų pavyzdžių, kai žiniasklaidą iš Skandinavijos investuotojų perimdavo mūsų vietinis verslas (2003 metais koncernas „MG Baltic“ iš Švedijos „Bonnier“ grupės įsigijo LNK televiziją - BNS), o įsigytos žiniasklaidos priemonės tapdavo antrine arba net palaikomąja naujųjų savininkų veikla“.

Informacinių technologijų ekspertas Džiugas Paršonis: „Galbūt čia labai tolimas žingsnis, turint galvoje, kad kažkada mes turėsime 5G ir 6G ryšį.

Iš tikrųjų ateis laikas, kai telefonas ar apskritai mobilus įrenginys taps praktiškai televizoriumi. Kol kas jis tos funkcijos neatlieka, nes jeigu mes pasižiūrime vieną kitą klipą, tai dar nėra televizija“.

Lietuvos verslo konfederacijos Mokesčių komisijos pirmininkas Marius Dubnikovas: „Visada didinant grupėje įmonių skaičių, yra sinergijos galimybių.

Tai priklauso nuo vadovų vaizduotės ir lankstumo, kartu kuriant produktus arba naudojantis vienų ir kitų galimybėmis. Greičiausias produktas gali būti tarpusavio produktų reklamavimas ir produktų pateikimas skirtingiems vartotojams“.

Infobalt“ vykdomasis direktorius Paulius Vertelka: „Įdomiausia yra tai, kad fondas yra specializuotas, kuris būtent taikosi į komunikacijos, medijos, informacijos ir švietimo kompanijas. Tai iš šito galima tikėtis jų pačių valdymo indėlio.

Galime turėti įvairių įdomių dalykų, aš nenoriu spekuliuoti, kokie bus sprendimai, bet faktas, kad jie ateina su ryžtu likti Baltijos šalyse, kur jie mato sparčiai augančią rinką“.

*************

MTG penktadienį pranešė, kad 100 proc. Baltijos šalių verslo už 115 mln. eurų parduoda „Providence Equity Partners“, kuri valdo Lietuvoje ir Latvijoje veikiančią telekomunikacijų bendrovės „Bitė“ grupę. „Providence“ iš MTG perka Lietuvos televizijos kanalus TV3, TV6 ir TV8, Latvijos TV3, TV3+, TV6, Kanals 2 ir LNT bei Estijos TV3, TV3+, TV6.

Planuojama, kad sandoris bus užbaigtas vasaros pradžioje, kai bus gauti reguliuotojų leidimai trijose Baltijos šalyse.

Šaltinis
Temos
Naujienų agentūros BNS informaciją skelbti, cituoti ar kitaip atgaminti visuomenės informavimo priemonėse bei interneto tinklalapiuose be raštiško UAB "BNS" sutikimo neleidžiama.
BNS
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (5)