„Tokiais veiksmais BMA siekia paveikti vykstančias derybas ir padidinti minėtų kanalų retransliavimo kainą Jums – mūsų klientams. Apgailestaujame, kad dėl šio grubaus ir vienašališko BMA žingsnio šiuo metu Jūs negalite matyti savo pamėgtų kanalų. Dedame visas pastangas, kad retransliacija būtų atstatyta kuo greičiau", - nurodo bendrovė pranešime savo klientams.

„Baltic Media Alliance“ (BMA) Verslo plėtros Baltijos šalyse vadovė Ginta Krivma komentare DELFI tvirtina, kad „Сgates" pastaruosius pusę metų transliavo BMA kanalus be sutarties.

„Visi bandymai sureguliuoti juridinius santykius buvo ignoruojami. Be abejo, „Сgates" suprato visas tokios situacijos rizikas ir atsakomybę prieš savo abonentus. Mes turėjome visišką teisę atjungti mūsų kanalus ir anksčiau, tačiau to nedarėme, nes pasikliovėme „Сgates" vadovų verslo etika.Šiuo metu atsakomybė už abonentų nepatogumus gula tik ant „Сgates" pečių", - teigia ji.

Pasak G. Krivmos, Iš savo pusės BMA visais įmanomais būdais ir toliau stengiasi išspręsti šią problemą.

BMA kanalų transliacijos kitų operatorių tinkluose lieka nepakitusios.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (757)