Anot Lietuvos pirkėjų, pigiausia apsipirkti yra prekybos tinkle „Lidl“, rodo tyrimų bendrovės „Vilmorus“ atlikta reprezentatyvi apklausa.

Apie jos rezultatus rašoma trečiadienį išplatintame pranešime žiniasklaidai.

Balandžio pradžioje „Vilmorus“ Lietuvoje atlikus tyrimą, net 37,6 proc. apklaustųjų nurodė, kad pigiausiai apsipirkti galima „Lidl“ prekybos tinkle.

Antroje vietoje – prekybos tinklas „Norfa“ (29,6 proc.), trečioje – „Maxima“ (25,6 proc.), ketvirtoje – „Iki“ (4,5 proc.), penktoje – „Rimi“ (0,9 proc.).

„Džiaugiamės, kad tokia didelė gyventojų dalis žino, jog prekybos tinklas „Lidl“ siūlo geriausią kainos ir kokybės santykį. Nuolat plečiame parduotuvių tinklą Lietuvoje tam, kad kuo daugiau Lietuvos pirkėjų galėtų asmeniškai įsitikinti mūsų patrauklumu“, – teigia Agnė Gaižauskienė, bendrovės „Lidl Lietuva“ Korporatyvinių reikalų ir komunikacijos departamento vadovė.

„Vilmorus“ bendrovės atstovai pastebi, kad „Lidl“ kaip pigiausią prekybos tinklą dažniau mini jaunesni respondentai – net 47 proc. 18–39 m. amžiaus grupės apklaustųjų.

„Lidl“ dažniau nurodė ir aukštąjį išsilavinimą turintys gyventojai. Tarp jų net 44 proc. respondentų teigė, kad „Lidl“ siūlo mažiausias kainas Lietuvoje. Jiems pritarė ir kas antra (52,1 proc.) namų šeimininkė.

Reprezentatyvią Lietuvos gyventojų apklausą „Vilmorus“ atliko šių metų balandžio 1–9 d. Tyrimo metu apklaustas 1 001 respondentas miestuose ir kaimuose visoje Lietuvoje.

Beje, kaip jau skelbta, praėjusią savaitę „Maxima“ pasitelkti nepriklausomi kainų rinkėjai pradėjo tikrinti kainas ir didžiuosiuose Lenkijos prekybos tinkluose „Biedronka“, „Tesco“, „Lidl“ ir „Kaufland“.

Pirmosios prekės ypač mažomis kainomis „Maxima“ lentynose pasirodė praėjusį penktadienį, dar daugiau prekių pirkėjai galės rasti po Velykų. Kasdienių prekių sąrašą už lenkiškai mažas kainas „Maxima“ papildys naujomis kiekvieną savaitę.

Prekės, kurių kainos lyginamos Lenkijos prekybos tinkluose, „Maxima“ parduotuvėse bus žymimos specialia reklamine medžiaga „Patikrina Lenkijoje. Mažos kainos garantija“.

Vasarį pradėta rinkodaros kampanija „Mažos kainos garantija“ yra peržiūrimos „Maxima LT“ strategijos dalis.

Kiek anksčiau buvo paskelbta, kad „Rimi Lietuva“ savininkai Lietuvoje ketina įsigyti prekybos tinklą „Iki“. Šiuo metu laukiama institucijų leidimo įgyvendinti sandorį.