Iš viso prekybos tinklo surengtoje apklausoje dalyvavo 27 821 šalies gyventojas

Palyginimui – 2016 m. rugpjūtį tyrimų bendrovės „Nielsen“ atliktoje apklausoje 8 iš 10 lietuvių teigė jau lankęsi „Lidl“, o kas trečias iš išmėginusiųjų šį prekybos tinklą Lietuvoje teigė, kad „Lidl“ tapo viena iš parduotuvių, kurioje apsiperka reguliariai.

Nuo 2016 m. lapkričio iki 2017 m. vasario pabaigos „Lidl“ parduotuvėse Lietuvoje vykdytos apklausos, kuri aprėpė ir kitus klausimus apie apsipirkimo įpročius, tikslas – praėjus pusmečiui nuo prekybos veiklos šalyje pradžios, iš pirmų lūpų išgirsti pirkėjų įspūdžius ir pageidavimus, kurie reikalingi tobulinant prekybos tinklo veiklą.

Atsakant į klausimą, kas svarbiausia perkant būtiniausias prekes, pirkėjams siūlyta nurodyti iki 3 reikšmingiausių aspektų. 61 proc. apklaustųjų nurodė kainą. Antras populiariausias atsakymas – kokybė (46,1 proc.).

28,5 proc. respondentų teigė, jog „Lidl“ parduotuvėje, kurioje ir dalyvavo apklausoje, apsiperka kartą per savaitę, o 47,9 proc. nurodė čia užsukantys ir dažniau.

Pirmosios apklausos, surengtos Kaune, atskleidė būtinybė įtraukti į klausimyną daugiau atsakymų variantų. Papildžius anketą, apklausa vykdyta kituose miestuose. Tad artimiausiu metu ji bus kartojama Kauno „Lidl“ parduotuvėse apklausa, o gauti rezultatai papildys galutinius.

Šiuo metu Lietuvoje veikia 25 „Lidl“ parduotuvės, įsikūrusiose Vilniuje, Kaune, Klaipėdoje, Šiauliuose, Alytuje, Marijampolėje, Kėdainiuose, Telšiuose, Kretingoje, Mažeikiuose, Tauragėje, Jonavoje bei Panevėžyje. Prekybos tinklas tęsia plėtrą šalyje.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (237)