Tiesa, pati A. Jagelavičiūtė to nesureikšmina ir vienetines sukneles pristatė tyliai, tiesiog savo feisbuko paskyroje paviešindama naujojo prekės ženklo nuorodą.

DELFI kalbinta moteris nedaugžodžiavo ir teigė, kad tai – paprasčiausia saviraiška: „Tiesiog susigalvojau prekinį ženklą ir galėsiu kartais sukurti daiktą, kurį norėsiu. Periodiškai sukursiu vieną modelį ir darysiu įvairias jo variacijas.

Labai dažnai gali išgirsti žmones sakant: „va dar ir tą darys, dar ir drabužius kurs“. Pradėkime nuo to, kad, ką noriu, tą ir darau. Daug ką darai ne tik dėl kitų. Man, kaip žmogui, kuris baigė drabužių dizainą ir tapybą, yra svarbu palaikyti tam tikrą „raumenį“. Kad suknelės patiko, tai akivaizdu, nes pardavėme daugiau nei pusę per vieną dieną“, – sakė A. Jagelavičiūtė.

Paklausta, kaip kilo prekės ženklo pavadinimas, stilistė teigė, kad jis aprėpia daugybę dalykų: „Pirmiausia, tai reiškia, kad toks daiktas bus tik vienas. Yra kelios modelio variacijos, iš vienos medžiagos siuvama tik viena suknelė ir ji niekada nebus pakartota.

Antra, žodis „viena“ šiandieniame moters gyvenime yra labai reikšmingas. Anksčiau ji buvo tiesiog viena, vieniša ir palikta su savo gyvenimu, o šiandien moteris turi teisę būti viena: pasirinkti, ką nori, pirkti, ką nori, gyventi su kuo ir kaip nori bei pati viena priimti savo sprendimus.“

Pasidomėjus, kokio daikto pristatymo galima tikėtis ateityje, A. Jagelavičiūtė džiaugėsi, kad šis prekės ženklas priklauso tik jai, tad įsipareigojimų pristatyti tam tikrą daiktą tam tikru metu – nėra.

Stilistė planuoja dar bent kartą pristatyti 15 suknelių.

„Vėliau, turbūt, jau bus ruduo, tai bus kas nors rudeniško, bet iš tikrųjų, tai nesu tiksliai suplanavusi, nes tai yra emocinis dalykas. Jei tuo metu bus daug darbų arba neturėsiu įkvėpimo ar dar kažko, tai nebus. Labai gera, kad aš čia esu viena ir niekam nieko neįsipareigojusi. Darau, ką noriu“, – sakė A. Jagelavičiūtė.