Tarp žinomų Baltijos šalių veidų užfiksuotose nuotraukose buvo galima išvysti ir vieną garsiausių Lietuvos atlikėjų Andrių Mamontovą bei puikiai žinomą Lietuvos krepšininką, Kauno „Žalgirio“ kapitoną bei ilgametį rinktinės narį Paulių Jankūną. Naujausioms „iPad“ ir „Beats“ kampanijoms fotografavosi ne tik žinomi Lietuvos žmonės, bet ir Latvijos super žvaigždė, dainininkas Dons-Artūrs Šingirejs, vienas žymiausių šios šalies aktorių Artūrs Skrastinš bei geriausia Estijos metų atlikėja, džiazo vokalistė Kadri Voorand.

Idėja „iPad“ ir „Beats“ reklaminėms kampanijoms pasikviesti žinomus žmones kilo ne atsitiktinai. „Apple“ jau daug metų bendradarbiauja su sporto, muzikos ir kino žvaigždėmis, o tokia reklaminės kampanijos fotosesija Baltijos šalyse yra organizuojama antrus metus iš eilės, kurioje pernai dalyvavo visų trijų šalių „Eurovizijos“ atstovai: Donatas Montvydas, Justs Sirmais (Latvija) bei Juri Pootsmann (Estija). Šiemet į reklaminę fotosesiją buvo pakviesti itin žinomi savo sričių profesionalai, kurie taip pat yra ir ištikimi „Apple“ produkcijos gerbėjai.

Reklaminėms kampanijoms buvo pasirinkti talentingi, aktyvūs ir visuomet siekiantys užsibrėžtų tikslų žmonės – tokie, kokie visuomenėje yra A. Mamontovas ir P. Jankūnas. Nors paprastai daugiausiai keblumų kyla dėl užimtumo ir laiko su garsiais visuomenės veikėjais derinimo, tačiau šį kartą nemažiau organizacinių iššūkių sukėlė A. Mamontovo fotosesijos lokacija, kadangi idėjos įgyvendinimui buvo pasirinktas keleivinis lėktuvas.

Šiandien dar niekur nematytus kadrus iš naujausių „Apple“ kampanijų fotosesijų užkulisių turi galimybę išvysti DELFI skaitytojai:

Šaltinis
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, tradicinėse žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
DELFI
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (3)