Kaip rašoma restobaro pranešime spaudai, per trumpą laiką padaręs tikrą perversmą virtuvės virtuozas interviu atskleidė, kokį patiekalą priderino stilistei Astai Valentaitei, kaip kinta lietuvių skonis, ko šiandien tikimasi iš restoranų ir pažadėjo neilgai trukus nustebinti net pačius išrankiausius.

- Prieš kiek laiko prisijungėte prie „Wall Street Avenue“ ?

- Prie šios komandos prisijungiau prieš keletą mėnesių ir drauge jau spėjome nemažai nuveikti. Nesunku tuo įsitikinti tiems, kurie čia apsilanko dažniau nei kartą per mėnesį (Juokiasi).

- Ką jau spėjote pakeisti? Kokių pasikeitimų galima pamatyti meniu?

- Permainas pradėjome nuo naujų ir truputį kitokių produktų atsirinkimo. Dabar užsakome paprastesnius, aiškesnius produktus, kurie mūsų lankytojų labai mėgstami. Be abejo, padidinome ir patį meniu, mano supratimu, dabar jis kur kas patrauklesnis mūsų lankytojams.

- Ar galėtumėte įvardinti, kokių naujų patiekalų atsirado? Kas nuo šiol čia – kitaip nei anksčiau?

- „Wall Street Avenue“ arkliukas – mėsainiai. Bandelės dabar yra visiškai kitokios nei anksčiau. Atnaujinome mėsainių meniu. Dabar kur kas skanesnė mėsa, labiau priderinti padažai. Taip pat gaminame ir naujų dalykų, pavyzdžiui, burgerį su krevetėmis – tai yra vienas iš favoritų. Vilniuje tokių daugiau niekas nesiūlo - tik mes.

Taip pat atnaujinome ir užkandžių meniu, o salotos nuo šiols bus maksimaliai kaip tik įmanoma šviežios, nes pakeitėme tiekėjus, atsirinkome ir pačias salotas, kurias užsakome, kad tai nebūtų itin retos rūšys. Jei iš tiekėjų užsakinėji retas salotų rūšis – rizikuoji, kad nesulauksi norimo produkto tuomet, kai jo reikės. Siekėme išvengti tokių dalykų.

Be to, pakeitėme kai kurių patiekalų pavadinimus, nes siekėme, kad lankytojai aiškiai suprastų, ką užsisako, o užsisakę nenusiviltų.

- Ką jums reiškia dirbti tokioje virtuvėje, kurios patiekalus dažnai ragauja žvaigždės? Ar tai, kad žvaigždės išmėgina jūsų patiekalus, jums asmeniškai yra didesnė atsakomybė?

- Kadangi esu sukaupęs labai didelę patirtį virtuvėje, turiu kredo: nieko nekopijuoti, viską kurti pačiam. Būtent juo ir vadovaujuosi. Nuolat ieškau naujų skonių, o į maisto gaminimą žiūriu kaip į kūrybą. Be abejo, žvaigždės yra išrankios, todėl virtuvės meistrams tenka tikrai didelė atsakomybė. Nenorėčiau išskirti vien žvaigždžių, apskritai darbas restobaro virtuvėje sietinas su atsakomybe, nes jei kartą nepateisinsi lūkesčių, lankytojai nebenorės sugrįžti.

Linas Jablonskas

- Kokių ambicijų turite? Ko dar nesate sukūręs, bet svajojate tą padaryti? Ko apskritai Lietuvoje dar trūksta?

- Norėčiau sukurti tikrą restoraną, kuris turėtų savo ūkį. Restoranas turėtų būti įstaiga, kurianti pridėtinę vertę miestui ir visai šaliai. Šiandien Vilniuje daug gerų ir madingų restoranų, tačiau tokių, apie kokį kalbu, nėra. Šiandien daugybė restoranų yra mados išradimai, kuriuose nėra likę tikro maisto.

- „Wall Street Avenue“ meniu atsirado ryklienos steikas. Papasakokite apie jį. Kokiai Lietuvos žvaigždei jį būtų galima pasiūlyti, kuriai toks patiekalas, jūsų manymu, tiktų labiausiai?

Norėjosi meniu turėti kažką išskirtinio, įdomesnio ir aiškiai suvokiamo, kas tai yra. Nusprendėme, kad tai galėtų būti ryklio mėsa. Tai daugeliui gerai žinomas labai mistiškas, įspūdingas ir ypatingas gyvūnas. Ryklienos skonis labai įdomus, nekasdienis. Norėjosi nustebinti lankytojus ir pasiūlyti jiems išdrįsti ragauti.

Šį patiekalą derinčiau prie Atstos Valentaitės. Nors daugelis ją gerai pažįsta iš naujienų portalų straipsnių, ji Lietuvoje žinoma jau ne vienerius metus, tačiau iki šiol daugelis ja vis tiek domisi, ji žmonėms tebėra labai įdomi ir šiek tiek mistiška. Kadangi A. Valentaitė itin rūpinasi išvaizda, sveiku gyvenimo būdu, manau, ryklienos patiekalai turėtų tikti jos gyvenimo būdui. Išskirtinei asmenybei – ypatingi patiekalai.

- Koks yra ryklienos skonis?

- Skonis panašus į žuvies, tačiau su daugybe poskonių. Tiksliai apibūdinti labai sunku. Patiekiame jį pagardinta įvairiomis žolelėmis.

- Kaip dažnai „Wall Street Avenue“ lankytojai užsisako ryklienos steiką? Ar tai nėra vienas iš tų patiekalų, kurių norima kartą per mėnesį?

- Tikrai ne. Lankytojai ryklieną ragauja po keletą kartų per dieną. Negalėčiau pasakyti, kad šis patiekalas labai populiarus, tačiau to ir nesitikėjome. Jis skirtas labiau išskirtiniams, ieškantiems naujų skonių gurmanams.

- Ką galėtumėte pasakyti apie vilniečių skonį? Apibūdinkite jį.

- Tai yra ieškotojai. Ieško sveiko maisto, egzotiškų patiekalų. Žmonės daug keliauja, yra daug matę, juos nustebinti nelengva.

- Kaip per pastaruosius penkerius metus kito lietuvių skonis ir požiūris į maistą?

- Supratimas apie šviežią kokybišką maista labai pasikeitė. Mėsainių mada prasidėjo prieš maždaug penkerius metus ir šiandien dar nėra atslūgusi. Vilniuje siūloma tiek įvairių skirtingų mėsainių, šefai tiek eksperimentuoja, kad vartotojui išsirinkti įdomiausią tikrai nėra lengva. Mėsainis tapo brangiu restorano patiekalu, nors anksčiau buvo greito maisto užeigos atributas.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, tradicinėse žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
DELFI
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (26)